בן תורה שזכה בהגרלה: "סוף סוף יהיה לאמא מטבח חדש"

    עפר גדנקן No Comments on בן תורה שזכה בהגרלה: "סוף סוף יהיה לאמא מטבח חדש"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהושע ק, בן תורה המתגורר עם משפחתו בבני ברק ולומד ב"ועד גבוה", באחת הישיבות היותר ידועות בירושלים, הוא הזוכה בהגרלה השבועית העשירית, האחרונה בסידרת ההגרלות השבועיות במבצע 'תנובה' "הזכייה של הבית".

    יהושע, בן תורה השוקד על תלמודו, מעיד כי הזכייה באה לו בהיסח הדעת. "בישיבה אנחנו לומדים בזמן הזה מסכת קידושין והאמת שכל מעייני היו נתונים לסוגיות וכלל לא נתתי דעתי לנושא המבצע. לא חלמתי שאזכה בהגרלה. השתתפתי במבצע ואספתי את האריזות מדין 'השתדלות'. שלחתי עשר מעטפות למוקד המבצע ומעבר לזה לא עשיתי דבר".

    משפחת ק, מונה שבעה בנים ויהושע הוא מספר 5. שניים מאחיו נשואים. אבי המשפחה, אברך כולל משמש לפרנסתו גם מורה בתלמוד תורה בני ברקי. האם גננת. יהושע מעיד, שבבית הוריו מוצרי תנובה הם מוצרי החלב המועדפים על כל בני המשפחה. "מאז עומדי על דעתי אני זוכר שבבית אוכלים תנובה. אני והאחים שלי כולנו גדלנו על ועם מוצרי תנובה".

    בהגרלה העשירית, שנערכה ביום ראשון, פסח שני, י"ד באייר, עלה בגורל מטבח יוקרתי. בזכייה כלולים ארונות סנדוויץ למטבח, שיש אבן קיסר, שני כיורים, שני מייבשי כלים ופריטים נוספים הכלולים בזכייה בשווי 30,000 ₪. מהמטבח היוקרתי תהנה המשפחה כולה. "אמא שלי חולמת כבר כמה שנים לזכות במטבח חדש. עכשיו בעקבות הזכייה במבצע של תנובה היא תוכל להגשים את חלומה לרווחת כל המשפחה".

    שיחת הטלפון עם יהושע נערכה בהפסקת צהריים. את ההפתעה שמר לסוף השיחה. בקול מהוסס גילה, שאין זו פעם ראשונה שהוא משתתף וזוכה במבצע של תנובה. "לפני שנים השתתפתי במבצע שוקו של תנובה וזכיתי באופניים יוקרתיות". הנה כי כן, פרסי תנובה מחזרים אחרי אכסניה שלהם…

    מבצע "הזכייה של הבית" מסתיים ביום חמישי, י"ח אייר. ההגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה תתקיים ביום שני, ז בסיוון. במוקד המבצע נקלטו מאות אלפי מעטפות, שכולן ישתתפו בהגרלה הסופית, שתתקיים, כאמור, ב-ז' סיון.



    0 תגובות