בזמן שישיבת הקבינט מתכנסת: לפיד תוקף את הממשלה

    איתי גדסי No Comments on בזמן שישיבת הקבינט מתכנסת: לפיד תוקף את הממשלה

    תוך כדי המתיחות וכינוסה של ישיבת הקבינט, רואה לנכון יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לתקוף את הממשלה: "הגיעה זמנה של הממשלה הזו ללכת הביתה ולא לחזור" | הרצוג: "מגבה את הדרג הבטחוני"

    לפיד צילום: יונת סינדל, פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזמן שישיבת הקבינט המדיני בטחוני מתכנסת בקריה בתל אביב וישיבות סיעות הקואליציה בוטלו, מוצא לו יו"ר יש עתיד את העיתוי הנכון ביותר לתקוף את הממשלה. "רגע לפני שהיא מסכסכת אותנו אחד נגד השני באופן שלא יהיה ניתן לשיקום. רגע לפני שהיא משחיתה באופן סופי את המדינה הנהדרת והמופלאה שלנו. הגיעה זמנה של הממשלה הזו ללכת הביתה ולא לחזור" תוקף לפיד.

    "ראש הממשלה נתניהו הגיע למסקנה שהוא לא רוצה שיהיה פה עם אחד. כמה שנריב יותר, כמה שנשנא אחד את השני יותר, עדיף מבחינתו. מי ייתן וזה יהיה לא רק המושב הקצר ביותר, אלא גם המושב האחרון. הפוליטיקה  הפכה להיות הבעיה מספר 1 של המדינה".

    לפיד שמתהדר במאבק בינלאומי שלדבריו האו מנהל תוקף את הממשלה: "במה הממשלה הזו עסוקה? בעצמה. עוד לפני שנפתח המושב שרת המשפטים שקד ושר התיירות לוין הודיעו שבאופן חסר תקדים הם הולכים לקדם הצעת חוק פרטית. איזו הצעת חוק? חוק אחדות ירושלים? חוק המלחמה בטרור? חוק המאבק ביוקר המחיה? מה פתאום… חוק הג'ובים! זה מה שחשוב להם. בשביל זה הם מוכנים לשבור את כל הכללים. ג'ובים לחברי מרכז. ג'ובים למקורבים. ג'ובים לאלה שיסדרו את המכרזים לחברים" דברי לפיד.

    בתוך כך, יו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג דווקא גיבה את הדרג המדיני בטחוני ואמר: "אני מגבה את הדרג הבטחוני כאילו אני לא במחלוקת פוליטית אתם". הרצוג אמר כי "יצירת קשת איראנית בלבנון וסוריה מסוכנת ואסורה שתהיה" וכי הוא "מגבה את הדרג הביטחוני במאבק מול איראן".



    0 תגובות