בנט: "ראש הממשלה, העבר איזה חוק מסתננים שתבחר"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט: "ראש הממשלה, העבר איזה חוק מסתננים שתבחר"

    שר החינוך נפתלי בנט קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לחוקק חוק מסתננים כרצונו; "רק תעביר כבר" אמר בנט | "מילים ודיונים לא יוציאו מדרום תל אביב את המסתננים הבלתי חוקיים. בעוד שהממשלה עורכת דיונים, המצב בשטח רק מחמיר"

    נתניהו ובנט צילום: Haim Hornstein
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שחרור המסתננים. שר החינוך, נפתלי בנט, בתגובה להחלטה לשחרר את המסתננים ממתן סהרונים: "מילים ודיונים לא יוציאו מדרום תל אביב את המסתננים הבלתי חוקיים. בעוד שהממשלה עורכת דיונים, המצב בשטח רק מחמיר. רק פעולה נחושה של ממשלת ישראל תביא ליציאת מסתנני עבודה מישראל".

    "אני קורא לראש הממשלה להעביר כבר את חוק המסתננים ופיסקת ההתגברות. אנחנו נתמוך בכל גרסה אשר יבחר. העיקר להתחיל כבר לפעול להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים מישראל".

    מאוחר יותר אמר השר בנט שוב: "אדוני ראש הממשלה: תעביר כבר חוק מסתננים בכל גירסה שתבחר, רק תעביר כבר. כפי שחזיתי כאן, הסכם אוגנדה קרס. אי אפשר לבנות על הסכמים "פריכים". צריך חוק מסתננים שבג"צ לא יוכל לבטל. זאת, בעזרת פסקת התגברות".

    בנט אמר: "ראש הממשלה הודיע שיקבע דיונים. אך מילים ודיונים לא יוציאו מדרום תל אביב את המסתננים הבלתי חוקיים. בעוד שהממשלה עורכת דיונים, המצב בשטח רק מחמיר. רק פעולה נחושה של ממשלת ישראל תביא ליציאת מסתנני-עבודה מישראל".

    "אני קורא לראש הממשלה להעביר כבר את חוק המסתננים ופיסקת ההתגברות. אנחנו נתמוך בכל גירסה אשר יבחר. העיקר להתחיל כבר לפעול להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים מישראל".

    במקביל, פורסם היום כי שר האוצר משה כחלון, שהביע התנגדות מסוימת לחקיקת פסקת התגברות רחבה, נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשניים הגיעו להבנות ראשוניות שיאפשרו דיונים נוספים בנושא.



    1 תגובות

    מיין תגובות