נתניהו: "עם קטן אבל גדול ברוח"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עם קטן אבל גדול ברוח"

    ראש הממשלה נתניהו התייחס לחגיגות המימונה ולדימויה של ישראל בעולם: "היצירה שלנו מעוררת השתאות ברחבי העולם. כל אחד יודע את זה ומרגיש את זה" | על ההתפרעויות סמוך לגדר המערכת אמר: "כשהם מחזיקים דגל נאצי. הנה האמת במערומיה. הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אתמול בחגיגות המימונה בבית משפחת סוויסה בגן יבנה. תחילה נתניהו הודה למארחיו: "תודה למשפחת סוויסה שפתחתם בפנינו את ביתכם ותודה לכל החברים שנמצאים כאן איתנו הערב. אנחנו הולכים יחד שנים רבות, ויפה לראות כל הערב גם צעירים. אתם מבטאים תמיכה אדירה בי, בשרה, בתנועה שלנו ובמדינה שלנו".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להתפרעויות שהתקיימו ביום שישי סמוך לגדר המערכת ולמצב ישראל בזירה הבינלאומית ואמר: "המדינה שלנו היא פלא. היום כולם רואים את זה. היא מדינה מחוזרת, מעצמות ויבשות – ולא רק בגלל המופלטות הנפלאות. גם, גם בגללן. זה עם קטן אבל גדול ברוח, והיצירה שלנו מעוררת השתאות ברחבי העולם. כל אחד יודע את זה ומרגיש את זה, כשיוצאים לחו"ל וחוזרים לארץ ורואים את הפיתוח, הכבישים, ההצלחה הגדולה".

    "אין זה אומר שאין אתגרים בפנינו, אנחנו רואים אותם גם בימים אלה. וקודם כל אני מצדיע כאן לחיילי צה"ל ששומרים עלינו כל הזמן. הם שומרים עלינו גם מפני אלה שמתחזים כביכול לדבר בשם זכויות אדם, כשהם מחזיקים דגל נאצי. הנה האמת במערומיה. הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים. אנחנו לא ניתן להם, אנחנו נעמוד איתן. נשמור על הארץ שלנו, נמשיך לבנות אותה יחד עם כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל שמקובצים כאן סביב השולחן הזה וסביב שולחנות רבים. אנחנו מאמינים בעם שלנו, אנחנו מאמינים בדרך שלנו. אני גאה בכם. נמשיך לעשות ביחד למען נצח ישראל. חג שמח, תרבחו ותסעדו!".



    0 תגובות