מה נשתנה? יין שעושה לכם 'סדר'

    צבי הדס No Comments on מה נשתנה? יין שעושה לכם 'סדר'
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל שנה עומדים המוני בני ישראל בחנויות היין ומחפשים את הבקבוק המיוחד, אותו בקבוק משובח ויוצא דופן שיעלה לשולחן ה'סדר' ויפאר את החג.

    הבקבוק שיוצג לצד יינות זולים יותר נותן ניחוח חג, ומעלה את טועמיו טפח מעל הקרקע בשמחת חג אמיתית ויהודית. השנה אנחנו ממליצים על קברנה פרנק 2013 של יקב בן חיים הכשר למהדרין וטעים למהדרין מן המהדרין.

    לפני שנספר על היקב הנה התרשמות של מבקר היין המפורסם דני רובין שטעם ונהנה. לדבריו "על ציר הזמן, איתי בן חיים יינן היקב "משחק" בכל בציר של היין הזה, עם ה- 15% תוספת על ה- 85% ענבי הקברנה פרנק המרכיבים את היין הזה. וה – 15% תוספת זנים משלימים, נתונה לשיקול הדעת ולמבחן הטעימה טרום הכניסה לחבית".

    רובין מגדיר את הבקבוק במילותיו ומספר כי "התוצאה ביין הזה, היא עושר פרי. איכות נאה. אלגנטיות. עניין. עידון. עיגול פינות. חומציות מאזנת פרי ועץ. אופי. עשבוניות. ירקרקות מתבקשת, אבל לא כזו הלוקחת את היין כולו אל הפירזניות הפלפלית הירוקה". הוא חותם את התשבחות בציון הבא: "יין עשוי היטב. סיומת ארוכה".

    יקב בן חיים הוא יקב משפחתי עם שורשים מדור לדור שספגו את אהבת היין, ויין עושים באהבה. זה התחיל עוד מאבות המשפחה שעסקו במשך דורות רבים ביצור חביות יין באזור קוטנר ברומניה, ומאז קום המדינה- בישראל כשהקימו במגדל העמק את המפעל הראשון בארץ לייצור חביות יין מעץ אלון.

    מדובר ביין מסדרת הפרימיום – רזרב שעליו אומרים בעלי היקב כי הוא יין שיהפוך כל ארוחה לסעודה מרשימה בעל עושר נדיר של טעמים, מורכבות ועצמה.

    המלצה: ל-4 כוסות של הרגשת גאולה. מתאים עם בשר צלוי, עוף ותבשילי קדרה.

    יין



    0 תגובות