ריבלין לראשי רשויות ביו"ש: "יש לכם חזון"

    אריאל שרפר No Comments on ריבלין לראשי רשויות ביו"ש: "יש לכם חזון"

    נשיא המדינה השתתף בוועידת הנהגת ההתיישבות ואמר: "עלינו לחזק את הקיים, להעמיק אותו, לחדש אותו ולגדול"

    ריבלין וסגל
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין התארח בוועידת הנהגת ההתיישבות של מועצת יש"ע לשיחה ודיון על התמורות באזור וחשיבות השיח בתוך החברה הישראלי. המפגש התקיים במהלך סדנה לבניית חזון ומטרות לעתיד ההתיישבות, והשתתפו בו מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני, ראשי הרשויות, הנהלת מועצת יש"ע, ונציגי תנועת קדמה. את הדיון הנחה העיתונאי חגי סגל (מקור ראשון) שראיין את הנשיא בנושאים שונים הקשורים להתיישבות ולמדינת ישראל במתן דגש לחברה הישראלית ולעתיד מדינת ישראל.

    הנשיא ברך את משתתפי הפורום על העשייה היומיומית למען ארץ ישראל ועל היוזמה לעצור את שגרת החיים לטובת מחשבה מעמיקה למען העתיד ואמר: "באין חזון יפרע עם. ברור לי, בהזדמנות זו יותר מתמיד, שיש לכם חזון ויש לכם מטרות. בעיני, המטרה המרכזית היא העמקת היכולת לקיים חיים משותפים ובניין גשרים של אמון בין כל תושבי הארץ הזו למען הדורות הבאים. עלינו לחזק את הקיים, להעמיק אותו, לחדש אותו ולגדול. זה מוטל עליכם וזו משימה אדירה כשלעצמה".

    חננאל דורני יו"ר מועצת יש"ע הודה לנשיא על השתתפותו בוועידה: "לאחר חמישים שנות התיישבות ביהודה שומרון ובקעת הירדן וקרוב לחצי מיליון אזרחים באזור, חובה עלינו לקיים חשיבה אסטרטגית לעתיד ולבחון את פועלנו לעתיד. אנו רואים את החלת הריבונות באזור והמשך פיתוחה של ההתיישבות כמטרות מרכזיות לשנים הקרובות, ומתוך זה חשובה מאוד עמדתך על חיזוק הקשר עם החברה הישראלית. אנחנו שמחים לראותך אותך אתנו כאן בדיון חשוב כזה".



    0 תגובות