רשמים ממסע חיזוק הקהילות של מרן חכם שלום כהן במקסיקו

    איתי גדסי No Comments on רשמים ממסע חיזוק הקהילות של מרן חכם שלום כהן במקסיקו

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן ביקר במוסדות התורה "מגן דוד" "אור החיים" ו"כתר תורה" במקסיקו ונשא שיחת חיזוק בפני מאות תלמידי הישיבה ותלמוד התורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן עורך בימים אלה מסע חיזוק ברחבי מקסיקו לחיזוק הקהילות היהודיות. בין היתר נשא דברים בכנסי חיזוק בקהילות השונות וערך ביקורים במוסדות התורה. התלמידים קיבלו את פני מרן ראש הישיבה בשירת ימים על ימי מלך. ולאחר מכן שמעו ממנו שיחת חיזוק על חשיבות לימוד התורה.

    נשיא המועצת חיזק את התלמידים וסיפר על רבי שמעון בר יוחאי שהחל ללמוד תורה וניסה מספר פעמים עד שהפך לתנא. "אם תתמידו בעסק התורה הקב"ה יפתח את ליבכם ומוחכם ללימוד התורה" אמר נשיא המועצת.

    בהמשך ביקר מרן גם בבית הספר לבנות "כתר תורה" וחיזק את הבנות בלימוד הלכות שבת ובשמירה על גדרי הצניעות.

    מרן התפלל בבית הכנסת "שר לשמחה" של קהילת "מונטה (הר) סיני" שם נשא שיחה לאחר התפילה בפני הציבור ועורר על הצורך להקפיד על לימוד ההלכה בכל יום. וחידד את דברי הפסוק "כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא".

    מרן חיזק בדבריו את רבני הקהילות במקסיקו סיטי, את הרב שלמה טוויל רבה של קהילת מגן דוד, והרב אברהם טובל רב קהילת "הר סיני" על הפצת היהדות וחיזוק הקהילות במשך כל ימות השנה. ועמד בדבריו על תפקידו של רב הקהילה בתפוצות.

    חכם שלום במסע חיזוק במקסיקו חכם שלום במסע חיזוק חכם שלום במקסיקו חכם שלום מסע חיזוק מקסיקו מסע חיזוק חכם שלום מסע חיזוק מקסיקו חכם שלום כהן



    0 תגובות