צדיק בא לעיר: מרן הראשל"צ הגר"י יוסף שבת בעיר אשדוד

    איתי גדסי No Comments on צדיק בא לעיר: מרן הראשל"צ הגר"י יוסף שבת בעיר אשדוד
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן הראשון לציון הגר"י יוסף שליט"א התארח בשבת האחרונה באשדוד והאציל מברכותיו למאות מתושבי העיר שהגיעו להסתופף בצל קורתו. הביקור רב הרושם אורגן על ידי מרכז מורשת שעל ידי ממלא מקום ראש העיר ויו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם.

    את הרושם הראשוני הטביע מרן הגר"י יוסף עם הגעתו לאשדוד בצהרי יום שישי לטקס קבלת הפנים בה השתתפו מאות מתושבי העיר וילדיהם. מרן הגר"י יוסף בירך את ילדי העיר ואיחל להוריהם רוב נחת.

    לאחר מכן פקד מרן הגר"י יוסף את ביתו של רבה הספרדי של העיר הרב הגאון רבי חיים פינטו שליט"א. הרב פינטו התעניין בפועלו של הרב הראשי והשניים שוחחו בדברי תורה.

    במהלך השבת ביקר הרב יוסף בשבעה בתי כנסת ברבעים י"א, י"ב ורובע הסיטי והאיר פניו למאות המתפללים שבאו לברך ולהתברך. במהלך הביקורים הוא נשא שיחות חיזוק בבתי הכנסת והכביר בדברי תורה. בליל שבת התקיים מעמד מפעים של 'עונג שבת' עם מאות תיכוניסטים שבאו להתברך אצל מרן הגר"י יוסף.

    בסעודה שלישית התארח הרב הראשי בבית מדרשו של הגאון הדגול רבי מאיר אבוחצירא שליט"א בבית מדרשו ברובע הסיטי. רבה של העיר הרב חיים פינטו קיים 'ביקור גומלין' והגיע להשתתף בסעודה שלישית.

    בצאת השבת נכנס ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם להתברך על ידי הרב הראשי. "ביקורו של הרב הותיר רושם עז בעיר. כולי תקווה שאווירת הקדושה תמשיך לחלחל ולהשפיע לטובה על תושבי העיר", אמר אמסלם.



    0 תגובות