מרן חכם שלום כהן ממריא הלילה למסע חיזוק במקסיקו

    איתי גדסי 1 Comment on מרן חכם שלום כהן ממריא הלילה למסע חיזוק במקסיקו

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן ממריא הלילה (מוצ"ש) למסע חיזוק במקסיקו

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן צילום: יעקב כהן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן ימריא הלילה בחצות למסע חיזוק תורני והיסטורי במקסיקו. אל נשיא המועצת יתלוו מספר מקורביו ואנשי ביתו למסע שיימשך כשבוע ימים.

    בקרב הקהילות היהודיות ברחבי מקסיקו כבר ערוכים להגעתו של מרן נשיא המועצת, ובנמל התעופה במקסיקו יתקיים מעמד קבלת פנים בו ישתתפו רבני וראשי הקהילות, ובכירים בממשל המקסיקני.

    מודעות ענק המבשרות על בואו פורסמו ברחבי השכונות היהודיות בפולאנקו, בוסקס, וטקאמצ'אלקו ובכל בתי הכנסת ומוסדות התורה בעיר. גם בכלי התקשורת המקומית מדווחים בהתרגשות על הגעתו של "הרב של היהודים", וברשת הטלוויזיה היהודית המקומית אף הפיקו סרט דוקומנטרי מיוחד על מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן לרגל הביקור המיוחד.

    צילום: יעקב כהן

    'מסע הקודש' של מרן נרקם במהלך החודשים האחרונים לאחר בקשות רבות וביקור מיוחד של משלחת רבנים ונכבדים בראשות הרב הראשי למקסיקו הגאון רבי שלמה טוויל שהגיעו למעונו של מרן ראש הישיבה והפצירו בבקשה שיאות להגיע לביקור חיזוק מיוחד לאחר שנים רבות שלא זכו לכך. "כבר שנים רבות שמקסיקו לא זכתה לביקור חיזוק של גדול הדור. הציבור צמא לדבר השם", אמרו.

    למרות הקושי והטירחה המרובה שיש בנסיעה ארוכה מעין זו, נעתר לבסוף נשיא המועצת לבקשתם וכאמור, בימים הקרובים המסע התורני ההיסטורי יוצא לדרך.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברכת צאתכם לשלום למרן ראש הישיבה