הילד שחייו ניצלו התחפש לפארמדיק

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הילד שחייו ניצלו התחפש לפארמדיק
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול (ג') בין כל הילדים המחופשים ברחובות לגיבורי-על, צבי נינג'ה, נסיכות ועוד היה ניתן לראות גם ילדים מחופשים לחובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום. בין שלל הילדים המחופשים היה גם שלום דובער יונה, ילד בן 12 מערד שלפני כשנתיים לקה בדום לב וחייו ניצלו בזכות הטיפול המהיר והמקצועי של פאראמדיק מד"א אלישיב אמיתי וחובש בכיר במד"א ישראל כץ. השנה, התרגשו במיוחד צוותי מד"א בערד, כששלום דובער התחפש למי שהציל אותו: פאראמדיק במגן דוד אדום.

    קרן, אמו של שלום סיפרה: "כבר מתחילת חודש אדר הוא מחכה להתחפש לפאראמדיק מד"א והיום הוא כ"כ התרגש, הבאנו אותו לניידת טיפול נמרץ שבה הוא פונה, העלנו חוויות ודיברנו על האירוע, אבל ברוך השם היום הכל מאחורינו ושלום בא לבקר את הצוות שהציל את חייו, להודות להם ולהרגיש קצת איך מצילים חיים. אני מודה לאלישיב וישראל היקרים על הטיפול המסור והצלת החיים של בננו היקר שלום. הם שליחים של בורא עולם ועושים עבודת קודש שאין שניה לה".

    אלי בין, מנכ"ל מד"א אמר: "לא תמיד החובשים והפארמדיקים שמעניקים טיפול ראשוני מציל חיים יודעים מה סוף הסיפור והאם מי שטיפלו בו התאושש לחלוטין. במקרה הזה קיבלו החובשים והפאראמדיקים הפתעה מילד מתוק שרואה בהם מודל לחיקוי. זה הסיפור של פעילות כוחות מד"א – מהירות ומקצועיות יוצאת דופן, לצד קשר עמוק בין מטפל למטופל שייחקק בלבם לעד. אני מאחל לשלום ולמשפחתו בריאות וחג פורים שמח לכל בית ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה כל הכבוד על בתחפושת…