בשיאה של הופעה: הרשטיק החל בפעולות החייאה

    קלמן טלר 1 Comment on בשיאה של הופעה: הרשטיק החל בפעולות החייאה

    נס פורים הבוקר בעיר בני ברק: בשיאה של המסיבה המדריך, שמתנדב ב"הצלה", זיהה כי החניך איבד את הכרתו, הזמר שרוליק הרשטיק, שהוזמן לשיר באירוע, חבר למדריך בתוך חובש "הצלה" אף הוא ויחדיו הדופק חזר

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי), הגיע אפרים וינברגר, חובש מתנדב בארגון 'הצלה', לעבודתו הקבועה כמדריך במוסד החינוכי 'שיח סוד' בבני ברק. היום, לכבוד חג הפורים הקרב ובא, אירגנו במוסד מסיבת פורים עם כלי נגינה וזמר על מנת לשמח את הילדים המיוחדים.

    בתחילה, המסיבה התנהלה למישרין כשהמדריכים והחניכים חוגגים בצוותא בשירה וריקודים, אך לאחר שעה קלה נשמעו צעקות מאחת הפינות באולם כאשר התברר כי אחד החניכים איבד את הכרתו.

    אפרים המדריך, חובש מתנדב ב'הצלה' כאמור, ניגש למקום מיד ולאחר בדיקה מהירה של מצב ההכרה החל לבצע פעולות החייאה על החניך בן ה-28, תוך שהוא מיידע על כך במכשיר הקשר למוקד מד"א ומבקש להזניק למקום ניידת טיפול נמרץ.

    למאמצי ההחייאה הצטרף לא אחר מאשר הזמר באירוע, שרוליק הרשטיק, שהגיע בהתנדבות למסיבה כדי לשמח את החניכים וגם הוא משמש כחובש מתנדב בארגון.

    כעבור מספר דקות של פעולות מצילות חיים מאומצות והצטרפות של כונני 'הצלה' נוספים, בחסדי שמיים חזר הדופק לפעום והחניך החל לנשום.

    צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע בינתיים למקום המשיך בטיפול רפואי מתקדם בחניך ופינה אותו לבית החולים, בליווי החובש אפרים, כשמצבו מוגדר קשה.

    לאחר זמן, התקבל דיווח מבית החולים כי ב"ה החניך שב להכרה מלאה. לדברי הרופאים, הטיפול המקצועי והמהיר שניתן על ידי חובשי 'הצלה' הם אלו שהצילו את חייו של הצעיר.

    "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרגש מאוד!!
      "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא"
      אי על הכוננים אשר נמצאים בכל מקום שרק חושבים נמצא שם מלאך בכתום….