התרגשות שיא במקסיקו: מרן חכם שלום כהן מגיע למסע חיזוק

    איתי גדסי No Comments on התרגשות שיא במקסיקו: מרן חכם שלום כהן מגיע למסע חיזוק

    נשלמות ההכנות לקראת ביקורו ההיסטורי של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן, למקסיקו • שלטי ענק המבשרים על בואו של 'גדול הדור', וסרט ייחודי שהפיקה רשת הטלוויזיה המקסיקנית היהודית על חכם שלום • צפו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנות חסרות תקדים והתרגשות שיא בכל הקהילות היהודיות ברחבי מקסיקו לקראת בואו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שימריא בסוף השבוע הקרוב למסע תורני היסטורי ונדיר לאחר כשני עשורים מאז ביקר שם בפעם האחרונה.

    מרן נשיא המועצת ימריא מנמל התעופה בן גוריון במוצאי השבת הקרובה בלוויית פמליה מצומצמת ממקורביו ואנשי ביתו, לביקור שיימשך כשבוע ימים במהלכן יערוך ביקור מיוחד במוסדות התורה בעיר מקסיקו סיטי ובהיכלי הישיבות והכוללים בהם נמנים מאות מתלמידיו, זאת לצד כנסי ענק שיערכו בבתי הכנסת המרכזיים.

    מודעות ענק המבשרות על בואו פורסמו ברחבי השכונות היהודיות בפולאנקו, בוסקס, וטקאמצ'אלקו ובכל בתי הכנסת ומוסדות התורה בעיר. גם בכלי התקשורת המקומית מדווחים בהתרגשות על הגעתו של "הרב של היהודים", וברשת הטלוויזיה היהודית המקומית אף הפיקו סרט דוקומנטרי מיוחד על מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן לרגל הביקור המיוחד.

    'מסע הקודש' של מרן נרקם במהלך החודשים האחרונים לאחר בקשות רבות וביקור מיוחד של משלחת רבנים ונכבדים בראשות הרב הראשי למקסיקו הגאון רבי שלמה טוויל שהגיעו למעונו של מרן ראש הישיבה והפצירו בבקשה שיאות להגיע לביקור חיזוק מיוחד לאחר שנים רבות שלא זכו לכך. "כבר שנים רבות שמקסיקו לא זכתה לביקור חיזוק של גדול הדור. הציבור צמא לדבר השם", אמרו.

    למרות הקושי והטירחה המרובה שיש בנסיעה ארוכה מעין זו, נעתר לבסוף נשיא המועצת לבקשתם וכאמור, בימים הקרובים המסע התורני ההיסטורי יוצא לדרך.

    מודעה מרן חכם שלום כהן



    0 תגובות