פלח שוק – פינת הצרכנות 26.12.12

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות 26.12.12
    9:32
    29.03.24
    ידידיה מאיר No Comments on מטריד: חילול שבת המוני בשביל נאום פוליטי \\ ידידיה מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    gil_eshel'תנובה' מחדשת את אריזות מוצרי השמנת והלבן בעיצוב עם סמל הבית. בנוסף לרענון העיצוב, עורכת 'תנובה' שינוי גם בשמות המוצרים כש'אשד' ייקרא מעתה 'אשל' ו'גילה' ייקרא 'גיל'. יצויין כי מוצרי הבד"צ יסומנו בפס זהב מסביב לסמל הבית.

    600 אלף עסקאות בכרטיסי אשראי מבוצעות ב'בזק' מדי חודש, והחברה הוסמכה לתקן הגבוה ביותר של אבטחת מידע בכרטיסי אשראי – PCI DSS. יובל קינן, סמנכ"ל טכנולוגיות ב'בזק' מסר: "לאחרונה, אנו עדים לעלייה בפעילות סייבר פלילית. לכן אנו נוקטים בכל האמצעים האפשריים כדי להגן על לקוחותינו מפני איומים אלו". יצוין כי על מנת להגיע לתקן אליו הגיעה 'בזק' יש לעבור בדיקה יסודית ומוקפדת על ידי חברה חיצונית המוסמכת לעניין, במקרה הנוכחי הייתה זו חברת 'קומסק'.

    keff sabon'קוסמופארם' מרחיבה את סדרת 'כיף' לתחום הסבונים המוצקים ומשיקה סדרה חדשה של 'כיף אל סבון מוצק'. הסדרה כוללת שישה ניחוחות: דבש, שקד, לבנדר, חורש טבעי, קוקוס ווניל.

    הנקל סודהמותג 'סוד' משיק את הג'ל לכביסה באריזה חסכונית חדשה של 4.5 ליטרים. מהחברה נמסר כי הג'ל הינו בטכנולוגיית '12 שעות' המושקת בבלעדיות בישראל ושומרת על הכביסה רעננה עד 12 שעות גם אם נשכחה במכונה.

    תדיראן אמקורמותג 'אמקור' מבית 'תדיראן גרופ' משתתף במבצע הגריטה של ממשלת ישראל. במבצע הגריטה יכולה כל משפחה המחזיקה במקרר ישן לקבל מקרר חדש במחיר מסובסד בכפוף להחזרת המקרר הישן. מקרר 'אמקור' המשתתף במבצע מגיע ללא תוספת תשלום עם התקן שבת באישור הבלעדי של 'בד"ץ העדה החרדית', 'בד"ץ חניכי הישיבות' בראשות הגר"מ גרוס שליט"א וכן אישור ה-"מכון המדעי טכנולוגי להלכה" בראשות הגרל"י הלפרין שליט"א.

    hacartisמועדון הלקוחות של 'מזרחי טפחות' יקיים ערב לקוחות ב'אופטיקה הלפרין' במוצ"ש ט"ז בטבת (29.12.12) במסגרתו ייהנו מחזיקי 'הכרטיס' מהנחות של 63% על כל המוצרים בחנות, כולל מותגים מובילים וגם שרשרת למשקפיים מתנה לכל רוכש, ו7% הנחה נוספים במעמד החיוב.



    0 תגובות