מפגש טכנולוגי לאזרחים ותיקים

    איתי גדסי No Comments on מפגש טכנולוגי לאזרחים ותיקים

    מפגש טכנולוגי מיוחד לאזרחים וותיקים בוועדת המדע והטכנולוגיה | יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "הוועדה דואגת שהטכנולוגיה המתחדשת לא תייצר פערים. היכולת הטכנולוגית המרשימה של האזרחים הוותיקים כאן, מוכיחה כי כשיש נכונות ללמוד ניתן להגיע להצלחה בכל גיל"

    ח"כ אורי מקלב צילום: יונתן סינדלר | פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל ציון עשור להקמת הניידת הטכנולוגית הראשונה בישראל, של עמותת "מחשבה טובה" הפועלת לצמצמם פערים חברתיים באמצעות הטכנולוגיה, נפגשו היום (ה') אזרחים וותיקים בחדר ועדת המדע והטכנולוגיה ליום לימוד ועשייה טכנולוגית. מתנדבות העמותה הנחו את האזרחים הוותיקים כיצד להפיק יצירת תלת מימד להדפסה. היצירות השונות שהופקו בוועדה, התחברו לשרשרת אחת אותה מעניקה העמותה לנשיא המדינה ראובן ריבלין.

    בדברי ברכה שנשא יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "אני גאה שקירות חדר הוועדה סופגים גם דברים טובים ויפים כמו הפעילות הזאת של עמותת 'מחשבה טובה' המפעילה כיתה טכנולוגית ניידת. סיפר לי כאן אחד הנוכחים כי הוא לעולם לא חשב שיהיה ביכולותיו גם ידע והבנה טכנולוגית והנה הוא כאן והוא גם מצליח. לפעילות הזאת יש חשיבות רבה מאוד וזה מרגש לפגוש את כולכם כאן".

    "ישראל היא כיום מעצמה טכנולוגית, דבר המסייע לנו הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מדינית. אנחנו כאן בוועדה עוקבים שבטכנולוגיה המתחדשת לא ייווצרו פערים גדולים, ויש לכולנו תפקיד לצמצם זאת. ההצלחה שלכם היא הראיה שיש להרחיב את הפעילות ולהמשיך לעמוד על כך" סיכם מקלב.



    0 תגובות