פלח שוק – פינת הצרכנות 19.12.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק – פינת הצרכנות 19.12.12
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'בזק' מדווחת על הצלחה לחבילת התקשורת הכשרה שהושקה לפני שבועיים. כזכור, החבילה כוללת מכשיר סלולר כשר, עם דקות שיחה ללא הגבלה וכן קו טלפון ביתי הכולל 600 דקות שיחה לכל היעדים. מ'בזק' נמסר עוד כי: "החברה ממשיכה להציע מוצרים המותאמים לאורח חייו של הציבור החרדי באמצעות מגוון רחב של מסלולים חסכוניים". במקביל נודע כי 'בזק' ממשיכה להוביל במגזר החרדי כשבחודשים האחרונים גדל נתח שוק הטלפוניה שלה והוא עומד כעת על כ-70%. כמות צריכת הדקות בטלפון הקווי במגזר החרדי עלתה בתקופה האחרונה וכעת עומדת על ממוצע חודשי של כ-750 דק'– פי 2 וחצי משאר האוכלוסייה.

    במעמד רבנים ואישי ציבור, חנכה 'מאוחדת' שתי מרפאות שיניים חדשות: במרפאת 'רמת שלמה' בירושלים ובמרפאת 'מרום שיר', בבני-ברק. פרופ' אשר אלחיאני, מנכ"ל 'מאוחדת', אמר כי: "הרב ליצמן עצר את התדרדרות מערכת הבריאות הציבורית ופועל בנחישות רבה כדי להקל נטל עלות שרותי הבריאות המוטל על כלל הציבור בישראל". טל שאול, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת, אמר כי: "פתיחת המרפאה בירושלים עונה על צורך חשוב של תושבי השכונה".

    מותג הטיפוח 'Crêma' משיק סדרה חדשה בניחוח אמבר – לבישום עדין של העור. הסדרה כוללת תחליב רחצה וקרם גוף בתוספת רכיבים ייחודיים לטיפוח העור. מהחברה נמסר כי: "התחליב מכיל את הקומפלקס הייחודי 'TM Nutrivit Complex' המעניק הזנה אפקטיבית לעור. בנוסף התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו".

    'סנו' מציגה מוצר חדש בסדרת 'סנו פרש': 'סנו אלקטרו פרש' – מבשם חשמלי לטיהור האוויר ולבישום הבית. המתקן מצויד בכפתור המאפשר לווסת את עוצמת הבישום לפי הצורך. הערכה הראשונית מספיקה לשימוש עד ל- 50 יום. לאחר מכן ניתן לרכוש בקבוקי מילוי המותאמים למתקן החשמלי, בניחוחות: וניל , לבנדר ושושן צחור.

    מותג הטיפוח 'פינוק' מבית 'יוניליוור' משיק את סדרת 'פינוק עם שמן שקדים' הכוללת: שמפו, מרכך שיער ותחליב רחצה. מ'סנו' נמסר כי: "שמן שקדים ידוע כמסייע בשיקום שיער ועור הודות להרכב העשיר בויטמינים ומינרלים של השקד".

    חברת הרכב 'AVIS' סיכמה את שנת הפעילות בה הושקעו מיליוני שקלים ומשאבים רבים בשיפור ושדרוג רמת השירות במכירה ובהשכרה. בין המהלכים שהתבצעו השנה: שדרוג האחריות שמציעה החברה לעד 3 שנים; שדרוג מערכת המחשוב לשירות לקוחות; השקת שירות 'צי'ק צ'ק' למגזר החרדי המאפשר לשכור רכב לתקופות קצרות והשקת סניפי מכירת רכב וסניפי אאוטלט 'Avis Market' ברחבי הארץ.

    סקר של מכון 'טלסקר TNS' קובע: ישראלים מעדיפים שירות אישי מאשר שימוש בערוצים דיגיטליים. בסקר, נערך לבקשת 'מזרחי-טפחות', נמצא כי 87% מהציבור מעוניין לקבל שירות מבנקאי המכיר אותם באופן אישי. לצד זה עולה כי: 85% מהישראלים משתמשים בטכנולוגיה על מנת לברר פרטים ולבצע פעולות בנקאיות, אך בהחלטות חשובות באמת הם דורשים ייעוץ אישי מהבנקאי שלהם.

    'בנק פאג"י' מציע 'הלוואה מתחדשת' עד 50,000 שקלים לתקופה של עד שלוש שנים על בסיס של ריבית משתנה, המתחדשת מדי חצי שנה ומאפשרת הלוואה נוספת בסכום ההחזר שכבר שולם לחשבון העו"ש, בפשטות, בקלות ובנוחות. מהבנק נמסר כי: "הבנק מאפשר פריסת תשלומים ארוכה, שליטה בחיי ההלוואה והקלה על חשבון העו"ש".



    0 תגובות