מטורף: המסוק תיעד כמעט תאונה • צפו

    בנצי לייזרוביץ 6 Comment on מטורף: המסוק תיעד כמעט תאונה • צפו

    תיעוד התרחשות כמעט תאונה ממסוק משטרתי

    צילום: באדיבות חברת מוריה
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף התנועה מבצע פעילות אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים בצירים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים, תוך שילוב של אמצעים טכנולוגים גלויים וסמויים.

    במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת בכביש 35, ביצעו שוטרי אגף התנועה אכיפה משולבת עם מסוק משטרתי וניידות גלויות וסמויות במטרה לאתר נהגים המבצעים עבירות תנועה חמורות המהוות סיכון ממשי למשתמשי הדרך. במהלך הפעילות כאמור זיהה סייר האוויר (שוטר) ששהה במסוק רכב המבצע עקיפה בדרך לא פנויה תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף ובכך סיכן את עצמו ואת משתמשי הדרך וכמעט גרם לתאונה חזיתית.

    "התפללתי שלא תסתיים בחזיתית" אמר סייר האוויר שראה את העקיפה בזמן אמת. מיד הועבר דיווח לניידות שהתמקמו בהתאם ולאחר נסיעה קצרה בזמן שהמסוק מלווה את הנהג הרכב נעצר ע"י השוטרים. הנהג תושב לקיה בן 58 טען להגנתו כי לא ביצע עקיפה מסוכנת והיו לו עוד מספר מטרים, לנהג נרשמה הזמנה לדין ורישיון הנהיגה שלו נפסל ע"י קצין משטרה למשך 30 ימים.

    במהלך הפעילות נרשמו 15 דו"חות לנהגים שביצעו עבירות מסכנות חיים ביניהן עקיפות תוך חציית קו הפרדה רציף ועבירות של נהיגה במהירות חריגה.

    ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך בפעילות יצירתית ונחושה תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר נהגים המפרים את החוק ולהגביר את תחושת הביטחון בכבישים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
      1. אז כדאי שתסתכל שוב בהקלטה ותראה שזה קו הפרדה רצוף…

      2. בנאדם מטורף!!!!!!

    1. 5

      אסור לעקוף בלי שדה ראייה