משבר כחלון ברקת, הפשרה? הוקם צוות משותף

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משבר כחלון ברקת, הפשרה? הוקם צוות משותף

    על פי גורמים בהסתדרות, בפגישה שנערכה בין ראש עיריית ירושלים ליו"ר ההסתדרות הושגה הסכמה להקמת צוות מקצועי משותף למשרד האוצר ולעיריית ירושלים שידון בצרכי העירייה ובמענה משרד האוצר (כלכלה)

    ניר ברקת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר כחלון ברקת. ניצני פשרה מסתמנים עם פגישה שהסתיימה בהסכמת מה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לבין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. יצוין כי האחרון נחשב למקורבו של כחלון.

    בתום פגישה שנערכה בין יו"ר ההסתדרות ניסנקורן לבין ראש העיר ברקת, ובתיאום עם משרד האוצר, הוחלט להקים צוות מקצועי של האוצר ועיריית ירושלים שיידון במתן מענה לצרכי העירייה. עבודת הצוות תלווה על ידי יו"ר ההסתדרות ניסנקורן שיעמוד על זכויות העובדים. הצוות יסיים את עבודתו ויגבש את מסקנותיו בטווח שבין 30-40 יום.

    ראש העיר ברקת נענה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן והסכים להקפאת המצב. יו"ר ההסתדרות בירך את הצדדים והודיע כי עובדי עיריית ירושלים ישובו לעבודה מלאה עוד היום. הצוות יורכב מנציגי משרד האוצר ונציגי עיריית ירושלים.

    ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, אמר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומברך על התערבות לפתרון המשבר. ישבנו הבוקר במשרדו במשך כשעתיים והצגנו בפניו את הבעיות והאתגרים של ירושלים הדורשים סיוע תקציבי. בעקבות כך ובמהלך הפגישה הושג סיכום עם האוצר להקמת צוות משותף לעירייה ולאוצר בליוויו של יו"ר ההסתדרות, במטרה שימצא מתווה לפתרון. אני מאמין ביכולתו של יו"ר ההסתדרות לגשר ולהביא לפתרון המשבר".



    0 תגובות