המועצה הדתית לבעלי העסקים: "המטרה לעבור שינוי מהותי"

    קלמן טלר No Comments on המועצה הדתית לבעלי העסקים: "המטרה לעבור שינוי מהותי"

    המועצה הדתית פ"ת לבעלי העסקים ולמשגיחי הכשרות: הזדמנות אחרונה להצטרף למהלך של ניתוק קשר משגיח מושגח | המכתב המלא

    הרב הראשי לפתח תקווה, הגאון הרב מיכה הלוי
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות האחרונים המועצה הדתית פתח תקווה עשתה מאמצים רבים לעמוד בהחלטת בית המשפט ולהעביר את העסקים לחברה שזכתה במכרז.

    במכתב ששלחו הממונה על המועצה הדתית פ"ת, פלטיאל איזנטל ומנהל מחלקת הכשרות, ינון פרסיק נכתב "כיום אנו נמצאים במקצה האחרון של השלמת המצווה החדש שברור שיהיה לטובת הכשרות, בעלי העסקים ולטובת המשגיחים (גם אם אתם שומעים דברים אחרים) המועצה הדתית משתדלת להתעלם מכל הפרסומים המטעים שאין ביניהם לבין המציאות שום דבר אמיתי".

    "המועצה הדתית נותנת הזמנות נוספת ואחרונה לבעלי העסקים ולמשגיחי הכשרות להצטרף למהלך המחייב מבחינה משפטית וללא ספק גם מועיל לבעלי העסקים והמשגיחים עד לתאריך יום רביעי א' בשבט תשע"ח (17.1.18). באם בעל עסק לא יהיה שותף למתווה החדש והמחייב מבחינה משפטית אנו נסיק מכך כי ויתר על תעודת הכשרות מרצונו ונפרסם על כך כפי שהנוהל מחייב. באם משגיח לא יצטרף לאחר שבעל העסק חתם אנו נציב משגיח במקומו ונראה בכך ויתור מרצון על מקום ההשגחה על כל המשתמע מכך".

    "אנו תקווה כי בעלי העסקים האחרונים ישכילו ויביננו כי המטרה היא לעבור שינוי מהותי ביחסי עובד מעביד, לתת ביטחון כלכלי למשגיח, ובכך המועצה הדתית מונעת תביעות עתידיות מצד משגיחי הכשרות. אנו מאמינים כי בעלי העסקים במסגרת ניתוק קשר ההעסקה יסדירו באופן נכון והגון את ניתוק המשגיח מבעל העסק כמתחייב עפ"י חוק וכפי שחתמתם בהסכם קבלת הכשרות".

    מכתב - המועצה הדתית, כשרות



    0 תגובות