התרגשות בעולם המעצבים: כנס ייחודי ומקצועי

    אתי קצבורג No Comments on התרגשות בעולם המעצבים: כנס ייחודי ומקצועי

    עוד פחות מחדש – מה שהיה כבר לא יהיה: "מעצבים את המחר" – כנס המקצוענים שיזניק את היוצרים והמעצבים החרדים אמנים ויוצרים חרדיים מכל התחומים, צלמים, ציירים, פרסומאים, מעצבים גרפיים ומעצבי פנים, הולכים לפגוש בחודש הבא את העתיד בכנס ענק וייחודי ראשון מסוגו שיתקיים בבנייני האומה בירושלים, ויחבר בינם לכל המומחים, היזמים ובעלי העסקים.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי יוצרים מהציבור החרדי, יפגשו בכנס ייחודי ומקצועי במסגרת הכנס יכונסו לראשונה תחת קורת גג אחת אלפי יוצרים, יזמים ואנשי מקצוע בכירים, מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים המחפשים שיתופי פעולה חדשים לצד תלמידים ובוגרים מעולם היצירה והעיצוב שזה להם צעד ראשון בזירה העסקית.

    ביום המיוחד והמקצועי שנבנה בתבונה ובקפידה רבה ע"י מיטב יועצי התוכן לנושא, יעשירו המשתתפים – גברים ונשים בהפרדה – ממגוון תכניות והרצאות שיציגו ויציידו את כל המשתתפים בכלים החדשנים הרלוונטיים להזנקת המקצוע. בכנס יתקיים גם יריד מציגים ענק ויחודי בו יציגו מיטב החברות המובילות הרלוונטיות לתחומי המקצוע וליוצרים. בית 'פרוג', שלו ניסיון רב לרכז בכנסים וימי עיון את כלל העוסקים בנושא, עומד לכונן ביום זה את המפגש הגדול ביותר של כלל היוצרים המקצועיים במגזר החרדי מול מקבלי השירות הגדולים, תוך חשיבה והכוונה לשיתופי פעולה עסקיים ובניית תכניות רבות לעתיד.

    המציאות של התפתחות שני הדברים המשמעותיים בשנים האחרונות זה לצד זה, מחייב כאן כבר משהו אחר: הציבור החרדי והטכנולוגיה. היצרים והאמנים החרדיים בכל תחומי העיצוב השונים, עושים חיל בלימודיהם ומגיעים להישגים יוצאי דופן ומספרם הולך וגדל ברוך ה', כאשר כל זה נעשה לאור ההתפתחות הטכנולוגית והקדמה המתחדשת חדשים לבקרים. לא רק שליוצרים החרדיים מגיע יותר, הם גם יכולים הרבה יותר: מעבר לזירת הלימודים הרחבה והמתפתחת, ממתינים גופים גדולים, בעלי חברות, ארגונים ויזמים פרטיים המחכים להכיר ולהעסיק את הטובים והמומחים בתחום

    כבר בימים אלו נפתחו היומנים ויום שני כ"א בטבת – 8.1.18, שוריין אצל כל היוצרים ותיקים לצד חדשים בתחומי עיצוב ליום גדוש פעילות בבנייני האומה בירושלים. מארגני הכנס מבטיחים כי הכנס הגדול תחת הכותרת "מעצבים את המחר", צפוי להיות יום של הזנקה ושינוי דרמטי עבור כל משתתף ומשתתף – "אלפי היוצרים והמעצבים גברים ונשים (בהפרדה מלאה) מכל רחבי הארץ שיבואו ליום זה, יבינו כי בפניהם רף חדש, ברמה מקצועית, בקשר תעסוקתי ובכל מה שקשור להתמחות המקצועית".

    לכנס הגדול והיום המיוחד, שותפים לבד 'פרוג' גם בנק הפועלים, הרשות לפיתוח ירושלים, עמותת שי"ח וגופים נוספים שבחרו גם הם להזניק את תחום המעצבים והיוצרים החרדים ולתת להם ערך מוסף ומפגש מיוחד במינו שישנה את הכללים מעתה. פרק מיוחד ומעניין במרכז הכנס שיבטא את הזנקת תחומי היוצרים וההתחלה החדשה, יוקדש לתחרות יצירה מקורית מיוחדת במינה שתסייע בהעלאת המודעות למוסר תשלומים הוגן עבור היוצרים. תופעת הלנת השכר ועיכוב תשלומים אצל יוצרים פרטיים הינה בעיה נפוצה, ובשל כך הוחלט לשים לכך סוף בקמפיין מיוחד להעלאת המודעות והחשיבות להגן על שכירים ועצמאיים כאחד. כחלק מקמפיין זה יוצגו בתחרות המיוחדת כרזות שיביעו את מסר הקמפיין בצורה היצירתית ביותר. סיום התחרות – אליה נפתחה ההרשמה בימים אלו – יהיה בכנס ובו יוצגו הפרויקטים המובחרים ויוכרזו המנצחים שיזכו לקבל פרסים יקרי ערך.



    0 תגובות