נשבר שיא ההזמנות מחו"ל

    עפר גדנקן No Comments on נשבר שיא ההזמנות מחו"ל
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דואר ישראל - שיאי הזמנות בחודשנובמבר 2בחודש נובמבר נשבר שיא הזמנות חדש בהזמנת חבילות מחו"ל, כך עולה מנתוני 'דואר ישראל'. עד למחצית החודש נכנסו לישראל כ-500 טון חבילות. זו השנה השלישית ברציפות בה נשברים שיאי הזמנות בנובמבר בעקבות ימי מכירות מיוחדים. בדואר ישראל מציינים כי לצד הזינוק בהזמנות מסין, ניתן להבחין גם בגידול משמעותי בהזמנות מאירופה בכלל ומאתר NEXT הבריטי בפרט, עמו עברה החברה לשיטת שילוח אקספרס, המבטיחה הגעה של החבילות עד 5 ימי עסקים, מה שהגביר משמעותית את כמות ההזמנות מאתר זה. בנוסף בדואר ישראל מעריכים, כי בישראל יש כ-250 אלף בעלי עסקים קטנים ובינוניים המייצאים מוצרים לחו"ל, באמצעות חנויות בפלטפורמות הסחר המקוון.

    החורף הגיע, ואיתו הקור והחושך המוקדם. לאלפי ילדים, הורים וקשישים עריריים, החלום של צלחת מרק מהביל או כל ארוחה חמה אחרת, היא חלום בלתי מושג… עד שאנשי 'בית התבשיל' שומעים עליהם. מאותו רגע, באופן יומיומי, ארוחות חמות ומזינות, מוצאות את דרכן בשקט ובלי שאיש מן השכנים ידע אל אותם בתים. על משאיות בית התבשיל המובילות את הארוחות חמות ללא סימון. גדולי ישראל הדגישו כי התרומה לבית התבשיל כמוה כהכנסת האורח לבית ממש.

    ברקן -טקס הפרשת תרומות ומעשרות 3במעמד מיוחד הופרשו ב'יקבי ברקן' 100 אלף ליטר יין כתרומות ומעשרות. הגר"י טוביאס רב שיכון ו' בב"ב ומרבני היקב והגרח"י דייטש גאב"ד 'בד"ץ חוג חתם סופר' פ"ת חישבו בצורה מדוקדקת את כמות היין שעל היקב להפריש כתרומות ומעשרות. במעמד נכחו הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, הרב יוסף שיינין רבה של אשדוד, הרב קלמן בר רבה של נתניה, ורבנים מכובדים נוספים. כן השתתפו בטקס יו"ר ומנכ"ל 'טמפו' מר ז'ק בר, יו"ר יקבי ברקן מר אמיר בורנשטיין ומנכ"ל יקבי ברקן ג'יל אסולין.

    IMG_3556'בנק הפועלים' בשיתוף רשת 'אור החיים' משיקים גם השנה את מבצע: 'תקרא תצליח' במסגרתו מוצאים מגוון ספרי ילדים ב-10 ₪. ב-5 הימים הראשונים של המבצע נמכרו כ-20,000 ספרים. הפעילות מתקיימת זו השנה השמינית ברציפות.

    דבי וולף חנוכהחגיגת טיפוח ברשת הרפואה האסתטית 'דבי וולף' עם מגוון מוצרי MATIS הידועים ועם מבצעי החורף של הרשת: 800 שקל מתנה למימוש בקניית מוצרי ושרותי המכון, בהזמנת חבילת לייזר. בנוסף לכבוד חנוכה, 40% הנחה על המוצר השני ממגוון מוצרי הטיפוח והאיפור וגם בשורה: בקרוב – סניף חדש בירושלים!

    6456940250_1_1_1ZARA השיקה קולקציית סתיו – חורף לילדים הכוללת: מעילים, סריגים, חליפות, חצאיות, שמלות וחולצות המתאימות לעונה החורפית גם לשבת ולאירועים וגם ליום יום. בזארה רואים חשיבות רבה בהתאמה של הקולקציות לקהל הדתי והחרדי כשלצד האופנתיות והטרנדיות ניתן למצוא קולקציות קלאסיות בעלות סגנון שמרני.

    גרביון'שול' מציגה את גרביוני Light Legs הייחודים, המעניקים תחושת קלילות ונוחות ומקלים על רגליים עייפות. הגרביונים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של דחיסת סיבים, כזו שמספקת לחץ מדורג החל בעקב ולאורך כל הרגל. הלחץ נועד להדק את הרגלים ובכך לסייע במניעת תחושת העייפות והכבדות ברגלים. הגרביונים של 'שול' הינם בעובי 60 דניר, באטימות מושלמת ושומרות על צורתן וצבען עד ל-100 כביסות!

    7290014763890'תנובה', מרחיבה את סדרת משקאות החלב המיוחדים לקפה ומשיקה טעם חדש: משקה חלב בטעם אגוזי לוז, בעל אחוז שומן נמוך יותר – 1% בלבד. המשקה מיועד להקצפה בשקשוק ונועד להעצים את חווית הקפה. המוצר כשר למהדרין בהשגחת ועדת מהדרין תנובה.

    יחצ חנוכהבמקביל גם השנה 'תנובה' מציעה מגוון מוצרים ומארזים לחנוכה בכשרות המהודרת של ועדת מהדרין תנובה ובד"צ העדה החרדית ירושלים. בין המוצרים: מארז קרלו מיני 100 גרם – 16 יחידות, מארז זוג נפוליאון 225 גרם – 2 יחידות, מארז זוג חרמון 16% 250 גרם – 2 יחידות, מארז 10 שקיות שוקו 225 גרם – 10 יחידות, השף הלבן קרם פרש 200 גרם. מארז זוג באדי 500 גרם – 2 יחידות, מארז שלישיית קצפת צמחית 250 מ"ל – 3 יחידות. בנוסף משיקה תנובה מהדורות מוגבלות ל'פיראוס' צפתית 9% 200 גרם ובקבוק חלב תנובה 3% 1 ליטר.

    שטראוס מחלבות - מיני דנונהב'שטראוס' החליטו לדאוג שיוגורט 'דנונה' תות יספיק לכולם ויצאו עם מארז משפחתי של 12 יחידות מיני – כדי שיהיה מספיק לכולם! 'דנונה' יוגורט עם תות מאפשר לשלב בתזונה היומיומית את הבריאות שביוגורט bio לבן בתוספת חתיכות פרי. כל סדרת המוצרים של 'דנונה', כשרה למהדרין בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות