"תודה"; ברקת העניק לארדן את "אות מגן העיר"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "תודה"; ברקת העניק לארדן את "אות מגן העיר"

    ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, העניק לשר לבטחון פנים, גלעד ארדן את אות מגן העיר על פועלו הבטחוני למען הבירה • בהמשך התייחס להצהרת טראמפ ואמר: הצהרה מצוינת

    ברקת וארדן בטקס
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) נערך באולם מועצת העיר ירושלים טקס הענקת אות מגן ירושלים לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן. את האות קיבל השר ארדן מראש העיר, ניר ברקת. באירוע השתתפו חברי מועצת העיר, קצין אג"מ במשטרת י-ם, ממ"ז כב"ה טפסר משה סוויסה, מנהל מד"א ירושלים שלמה פטרובר ואורחים רבים.

    ראש העיר, ניר ברקת, אמר בטקס: "חנוכה הוא חג הגבורה, מה שקורה בירושלים בשנים האחרונות העיתוי היום הוא טוב. ההישג שלנו הוא תוספת של 1,200 שוטרים בירושלים. העיר בשינוי לטובה, תגבור שוטרים בירושלים, 50 צוותים של שיטור עירוני. הכרזת טראמפ היא מצוינת ובעיקר לטווח ארוך וזה מחזק את ירושלים. אמנם ראינו תזכורת שבוע שעבר בדקירה של המאבטח ומכאן נשלח לו רפו"ש".

    "אות מגן ירושלים מגיע לך על עמידתך והסיוע הרב לירושלים לביטחון התושבים" אמר ברקת לארדן.

    ארדן אמר: "הריבונות שלנו והזכות שלנו על ארץ ישראל נבחנת יום-יום, ומתחילה כאן בירושלים".

    "לא במקרה גל הטרור הנוכחי התחיל בירושלים עם הירצחו של אלכסנדר לב ליבוביץ הי"ד. לב הסכסוך הוא על הזכות של העם היהודי להיות הריבון בירושלים, בבית המקדש, באזורים שמסביב לו ובשאר חלקי העיר. אנחנו בעיצומה של תוכנית כוללת בעלות מיליארד ש"ח לחיזוק ביטחון ירושלים: תוספת שוטרים לבירה, תוכנית "מבט ירושלים" – תוכנית טכנולוגית שתכלול אלפי מצלמות שיחוברו למקום אחד וינטרלו מראש מחבלים שעלולים לפגוע בביטחון האישי, מרכז שיטור משולב בשועפאט, מרכז דומה יקום גם בבית חנינא בצפון הבירה, הקמת יחידת השיטור עירוני בירושלים הכוללת 50 שוטרים ו- 50 פקחים, יחידות סיור רגלי, יחידה מיוחדת להר הבית ועוד".

    ארדן הודה לברקת ואמר: "אני מודה לידידי ראש העיר ניר ברקת על קבלת המגן והתעודה. תודה על הקשב הרב ושיתוף הפעולה. אנו נמשיך ונחזק את הביטחון בירושלים ובכל מדינת ישראל".



    0 תגובות