ליברמן: "צה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש"

    איתי גדסי 3 Comment on ליברמן: "צה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, במהלך ביקור במפעל ביטחוני בשדרות: "כולנו יכולים להיות רגועים. אנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. בכל מקרה הנחתי את צה"ל להיות מוכן לכל תרחיש"

    ליברמן צילום: הכנסת
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, חנך הבוקר (ה') מבנה חדש במפעל הביטחוני 'אלסק' שבאזור התעשייה בשדרות. בטקס הרחבת המפעל, שמעסיק כ-200 עובדים, השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי אדם וראשי חברת 'אלביט מערכות'- נשיא החברה בצלאל (בוצי) בוצי מכליס, ומנכ"ל חטיבת המודיעין אלעד אהרונסון.

    שר הביטחון אמר במהלך הביקור: "עצם העובדה שאנחנו כאן, הבוקר בשדרות, עוסקים בהרחבה ושדרוג מפעל תעשייתי, זה אומר שכולנו יכולים להיות רגועים. לירי האחרון מרצועת עזה לכיוון שדרות אין קשר להרתעה הישראלית, אלא למאבקים פנימיים, תוך- פלסטיניים, בין ארגונים שונים. אנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. אני מקווה שתושבי רצועת עזה יכריחו את ההנהגה שלהם להשקיע את כל המאמצים והכספים בשיפור הכלכלה ברצועת עזה ולא בחפירת מנהרות, יצור רקטות וירי כנגד ישראל. כי בכך הם מסכנים את כלל אוכלוסיית רצועת עזה. בכל מקרה הנחתי את צה"ל להיות מוכן לכל תרחיש אפשרי".

    ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "בבוקר ושבוע כזה, עצם העובדה ששר הביטחון, אביגדור ליברמן, מגיע לשדרות ונמצא פה בחניכת מבנה בחברה ביטחונית, זה דבר מאוד חשוב לתחושת הביטחון. גם בדבריו ובשיחות עמו אני חושב שיש לנו על מי לסמוך".

    נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס: "אין ספק שהפעילות שלנו בשדרות היא סיפור הצלחה וזאת בזכות העובדים שחיים פה, מקצוענים אמיתיים ושחקני נשמה. אני מודה לשותפים שלנו בעיריית שדרות ובראשם ראש העירייה אלון דודי, ואני מודה למשרד הביטחון על המאמץ המשותף ליצירת מקורות תעסוקה יציבים וטכנולוגיים, לא רק במרכז הארץ; מתל חי, כרמיאל ויוקנעם ועד לשדרות וערד".

    חברת 'אלסק' נוצרה ממיזוג של מספר חברות, שנרכשו ע"י 'אלביט מערכות', והועברו ממרכז הארץ לשדרות, כחלק מהאסטרטגיה של החברה ומדיניות משרד הביטחון לעודד פיתוח תעשיות ביטחוניות בפריפריה, בדגש על אזורי קו עימות. במפעל 'אלסק' בשדרות מועסקים כ-200 עובדים, כ-80% מהעובדים מתגוררים באזור אשדוד ודרומה. החברה מייצרת מערכות ראיית לילה לחייל, מערכות תצפית לגבולות ומערכות אבטחה. מוצרי החברה נמצאים בשימוש צה"ל ומערכת הביטחון, משמשים להגנת מתקנים קריטיים בישראל ונמכרו לצבאות מתקדמים ברחבי העולם.

    ואנו נמשיך להתפלל שנזכה שיתקיים בנו הפסוק "ד' ילחם לכם ואתם תחרישון.."



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני לא בוטח בהם….

    2. 1

      לבטוח בבורא עולם!!!!!