האמירה של ליברמן הציתה סערה: נציג הפאשיסטים

    איתי גדסי 1 Comment on האמירה של ליברמן הציתה סערה: נציג הפאשיסטים

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס להפגנות שערכו ערביי ישראל בוואדי עארה וקרא להחרמתם | הרשימה המשותפת יצאה למתקפה: "ליברמן הוא נציג המשטרים הפאשיסטים בממשלת הימין הקיצוני של נתניהו"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: דוברות הכנסת
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, קרא היום (ראשון) "להחרים את יישובי ואדי עארה" בעקבות המחאה בימים האחרונים על הצהרת טראמפ המכירה בירושלים כבירת ישראל.

    בריאיון לרשת ב' אמר ליברמן כי הוא טעון מזה זמן כי ערביי האיזור שהתפרעו בשבוע האחרון אינם שייכים למדינת ישראל וכי יש להחרים את חנויותיהם.

    הגינויים בקרב ערביי ישראל מיהרו להגיע. ועדת המעקב העליונה לענייני הציבור הערבי מגנה את קריאות החרם של שר הביטחון ומזהירה כי שימוש בחרם על אזרחים יכול להפוך לבומרנג.

    יו"ר ועדת המעקב העליונה מוחמד ברכה אמר: "כל מחאה של הציבור הערבי נחשבת לאירוע בטחוני – לא ראיתי רימוני גז בהפגנות הנכים; נמשיך למחות" והוסיף כי "הצהרת טראמפ לא הייתה יוצאת לאוויר העולם ללא הסכמתה של סעודיה שהתבטאה בשתיקתה".

    יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה בתגובה לדבריו של שר הביטחון שקרא להחרים את החנויות בואדי ערה: "ליברמן הוא נציג המשטרים הפאשיסטים בממשלת הימין הקיצוני של נתניהו. הקריאות לחרם על אזרחים רק משום מוצאם הלאומי והדתי מזכירות את המשטרים האפלים ביותר בהיסטוריה האנושית. המחשבה שאדם כזה מופקד על ביטחון המדינה צריכה להדאיג כל אזרח שפוי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליברמן עקבי בדיבורו.
      ליברמן שכח שהוא עכשיו שר הביטחון של מדינת ישראל אשר 20 אחוז מתושביה ערביים.
      על כן ראש הממשלה צריך להעמיד אל ליברמן במקומו הוא מינה אותו לשר הביטחון.
      דרך אגב באותו סגנון אפשר להגיד על ליברמן שהוא נאמן יותר לפוטין מנהיג רוסיה ומקומו ברוסיה ולא בישראל.