בזכות עירנות אזרחים: בית הכנסת ניצל משריפה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בזכות עירנות אזרחים: בית הכנסת ניצל משריפה

    "הגענו דקות לפני שבית הכנסת הפך למאכולת אש": בזכות הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש, נמנעה שריפה של בית כנסת במבשרת ציון

    בית הכנסת
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) בשעה 16:25 בערך, התקבלה דיווח בחדר המבצעים של תחנה אזורית בית שמש, על עשן המיתמר מבית כנסת ברחוב שביל האילנות שבמבשרת ציון. למקום הוזנקו והגיעו תוך זמן קצר מאוד, שלושה צוותי כיבוי מתחנות "מעוז" (מבשרת ציון) ובית שמש.

    הצוותים שהגיעו למקום, הבחינו בשריפה המתפתחת בבית הכנסת, פרצו למקום, השתלטו על השריפה במהירות, ומנעו מהאש לשרוף כליל את בית הכנסת. כתוצאה מהשריפה והעשן, נזק קל נגרם למבנה ולמספר תשמישי קדושה. בכבאות והצלה בית שמש, נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

    רס"ר אייל לוי מפקד צוות שפעל בשריפה סיפר: "דווח לנו על שריפה בבית כנסת ברחוב שביל האילנות בצד המערבי של מבשרת ציון. הגענו תוך זמן קצר ביותר למקום וראינו עשן יוצא מבית הכנסת. פרצנו את המבנה הסגור, כיבינו את השריפה עוד בראשיתה, דקות לפני שבית הכנסת היה הופך למאכולת אש".

    "אני שמח שבזכות העירנות של האזרחים במקום והמקצועיות של לוחמי האש במבשרת ציון, הצלחנו להגיע במהירות לבית הכנסת, למנוע נזק כבד לבית הכנסת, לרוב תשמישי הקדושה ולקהילה המקומית שמתפללת בבית הכנסת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד אין עוד מלבדו