אלביט תספק מערכות לצבא האוסטרלי

    קובי פינקלר No Comments on אלביט תספק מערכות לצבא האוסטרלי

    אלביט מערכות חתמה עם שר ההגנה האוסטרלי ובכירים נוספים בממשל על חוזה לפרויקט נוסף | "צעד משמעותי נוסף בדיגיטציה של צבא אוסטרליה והוא מחזק את יחסי השותפות האסטרטגית שלנו עם אחד מהצבאות המתקדמים והמודרניים ביותר בעולם"

    בכירי אלביט והממשל האוסטרלי
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלביט מערכות אוסטרליה, חתמה היום במשרדיה שבקנברה עם שר ההגנה האוסטרלי וחבר הפרלמנט כריסטופר פיין, רמטכ"ל צבא אוסטרליה ובכירים נוספים ממשרד ההגנה האוסטרלי, קבלת חוזה המשך בתכנית "יבשה 75/125" של הצבא האוסטרלי. החוזה הנו לפרויקט המשך להרחבה ושידרוג מערכות התקשורת, השליטה והבקרה של צבא אוסטרליה, במסגרת תכנית "יבשה 75/125".

    בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "אוסטרליה היא שוק חשוב עבור אלביט מערכות ואנו גאים על שנבחרנו על ידי משרד ההגנה האוסטרלי לספק מערכות תקשו"ב לשלב הבא של תכנית חשובה זו. חוזה המשך זה הנו צעד משמעותי נוסף בדיגיטציה של צבא אוסטרליה והוא מחזק את יחסי השותפות האסטרטגית שלנו עם אחד מהצבאות המתקדמים והמודרניים ביותר בעולם".

    במסגרת התכנית "יבשה 75/125" של הצבא האוסטרלי, אלביט מערכות הנה הקבלן ראשי של מערכות התקשו"ב ומספקת, מתקינה, מטמיעה ותומכת במערכות אלו, מרמת החייל הבודד ועד לרמת מפקדת החטיבה. מערכות התקשו"ב מתבססות על מערכת ניהול קרב (מענ"ק) לכוחות רגליים, כוחות רק"מ (רכב קרבי משוריין) וחדרי פיקוד (לפ"ק) נפרסים. הפרויקט יבוצע בעיקר על ידי אלביט מערכות אוסטרליה, המעסיקה כמאה מהנדסים במספר אתרי שונים באוסטרליה.

    פרויקט "יבשה 75/125" מהווה חלק מרכזי במסגרת תוכנית הצבא האוסטרלי ללוחמה ברשת, הכוללת ציוד חטיבת חיל רגלים במערכות התקשורת וניהול הקרב מהמתקדמות בעולם. יכולות אלו מגבירות את ההתמצאות הסביבתית של המפקד בשטח, מאפשרות העברה אוטומטית של מסרים ומעלות את הפעילות המבצעית. חשיבותה העיקרית של המערכת היא ביכולתה להקטין באופן משמעותי את סיכוני הפגיעה מ"אש ידידותית" (ירי דו-צדדי), על ידי שיפור הבטיחות והתיאום בין הכוחות השונים של צבא אוסטרליה והשגת יעילות, בטיחות ואפקטיביות מרביות.



    0 תגובות