רמלה: מינוי ראשון של דרעי לקראת הבחירות המקומיות

    היום התבשרתי לאחר 8 שנים כפעיל התנועה והציבור בעיר שבהם שירתתי את הציבור באמונה. שיו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א יחד עם מועצת חכמי התורה החליטו למנותי ליו"ר התנועה הקדושה בעיר
    איתי גדסי 1 Comment on רמלה: מינוי ראשון של דרעי לקראת הבחירות המקומיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע היום על מינוי מאור אשש ליו"ר ש"ס ברמלה • יו"ר ש"ס המקומית היוצא ר' מיכאל דרעי מונה לסגן ראש עיר עד תום הקדנציה • עם מינויו אמר אשש: "נאחד כוחות כדי להגיע מאוחדים ומוכנים לקראת בחירות 2018.

    היום התבשרתי לאחר 8 שנים כפעיל התנועה והציבור בעיר שבהם שירתתי את הציבור באמונה. שיו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א יחד עם מועצת חכמי התורה החליטו למנותי ליו"ר התנועה הקדושה בעיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר כנס הנציגים בש"ס לפני כשלושה שבועות, שם הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי על רענון נציגי ש"ס ברחבי הארץ לקראת הבחירות המוניציפליות, ביצע השר דרעי היום מינוי ראשון בעיר רמלה.

    יו"ר ש"ס מינה את מאור אשש, פעיל שס המקומית, ליו"ר התנועה ברמלה, במקומו של ר' מיכאל דרעי שכיהן עד כה ומונה כעת לסגן ראש העיר בהתאם להסכמים הקואליציוניים עם ראש העיר מיכאל וידל.

    בכתב המינוי שנשלח למאור אשש עליו חתום יו"ר ש"ס אריה דרעי נכתב "אני שמח להודיעך כי הוחלט למנותך לתפקיד יו"ר התנועה בעיר".

    בש"ס ציינו כי דרעי החליט למנות את מאור אשש לאחר שראה את יכולת הניהול והביצוע שלו בבחירות לראשות ההסתדרות. שם ניהל אשש את מטה רמלה ביד רמה. וכחלק מרצונו של השר דרעי להכניס כוחות צעירים ברשויות המקומיות.

    נציין כי מספר הקולות שהביאה תנועת ש"ס ברמלה בבחירות האחרונות לכנסת הוא כ-3000 קולות, לעומת 600 של "יחד" ו-357 ליהדות התורה.

    מאור אשש הגיב לאחר שקיבל את ההודעה "היום התבשרתי לאחר 8 שנים כפעיל התנועה והציבור בעיר שבהם שירתתי את הציבור באמונה. שיו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א יחד עם מועצת חכמי התורה החליטו למנותי ליו"ר התנועה הקדושה בעיר ולסמוך את ידיהם עליי ולתת בידי את כל הכלים והסמכויות הנדרשות להיות שליח ציבור בעיר באמונה שלמה".

    אשש הוסיף: "ובהזדמנות זו ברצוני להודות ליור התנועה הרב אריה דרעי על האמונה שנתן בי להנהיג ולהצעיד את התנועה בעיר להישגים גדולים וכבירים. ולסגן ראש העיר הרב מיכאל דרעי על שהנהיג ושימר את כוחה של התנועה בעיר ובשנים שעבדתי תחתיו אף החכמתי מחכמתו רבות ונצורות וכולי תקווה שיחדיו ויחד עם חבר המועצה הנוסף הרב איתן דהאן נאחד כוחות כדי להגיע מאוחדים ומוכנים לקראת בחירות 2018. ש"ס המהפכה חוזרת".

    צריך להמתין ולראות באלו ערים נוספות ירענן דרעי את השורות כפי שהודיע בכנס הנציגים.

    נציין כי על פי התאריך המופיע על המכתב הוא נחתם כבר בי"ג אלול תשע"ז, טרם ברור מדוע נשלח רק כיום.

    33a5fc44-556a-44ad-90fd-8498936cc64d



    1 תגובות

    מיין תגובות