הנגשה לציבור: אתר אינטרנט חדש לרבנות

    איתי גדסי No Comments on הנגשה לציבור: אתר אינטרנט חדש לרבנות

    אתר אינטרנט חדש לרבנות הראשית לישראל • "התחדשות טכנולוגית לטובת האזרח"

    הכניסה לרבנות הראשית לישראל • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך השבוע האחרון עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש והמשופר של הרבנות הראשית, במסגרת פלטפורמת "ממשל זמין" המאחדת את כלל אתרי משרדי הממשלה בפורטל אחיד ומרכזת את כלל המידע לאזרח בצורה קלה ויעילה.

    אתר הרבנות הראשית הוקם מתוך "תפיסה שירותית" כאשר המטרה המנחה היא – האזרח במרכז, ומתוך שאיפה לאפשר איתור מידע בקלות ובנוחות. האתר כולל מידע רב בכל הנוגע למחלקות הרבנות השונות ומרכז בתוכו את נהלי הכשרות ויבוא מזון, הנישואין, בריתות המילה, מדריכים נהלים, הנחיות ועוד.

    במסגרת האתר החדש שופר הליך פניות הציבור, במסגרתו מופנות כלל פניות הציבור אל מערכת ניהול ייחודית המרכזת את הפניות ומבצעת מעקב שוטף עד למתן מענה מיידי ומקצועי לאזרח, בנוסף האתר מונגש ומותאם להפעלה גם באמצעות מכשירים ניידים.

    במהלך התקופה הקרובה התווסף לאתר הרבנות החדש מידע רב אשר ירכז את כלל שירותי הדת בישראל ובנוסף שירותים רבים אשר ינגישו את שירותי הרבנות לאזרח הכוללים בין היתר רישום למבחנים, בדיקת ציונים ועוד מגוון שירותים לאזרח.

    מנכ"ל הרבנות הרב משה דגן מסר כי "אחת המטרות המרכזיות שהרבנות הראשית רואה לנגד עיניה היא בהנגשת שירותי הרבנות תוך שקיפות המידע, אתר האינטרנט החדש משקף את התפיסה המערכתית של הרבנות – התחדשות טכנולוגית לטובת האזרח ומשתלבת עם כלל משרדי הממשלה במטרה להנגיש את המידע והשירותים לאזרח בצורה קלה ופשוטה".

    עוד הוסיף מנכ"ל הרבנות כי בתוספת לאתר האינטרנט החדש אשר הוקם בימים אלו, כלל שירותי המחשוב של הרבנות – אשר עד היום התנהלו באופן לא מוסדר – עוברים שדרוג משמעותי והתאמה לטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כל זה מתוך מטרה של ייעול והנגשת השירות.



    0 תגובות