השר קרא נפגש עם בכיר באופוזיציה הסורית: "אסד מגובה"

    איתי גדסי 1 Comment on השר קרא נפגש עם בכיר באופוזיציה הסורית: "אסד מגובה"

    שר התקשורת, איוב קרא, נפגש עם ד"ר כמאל לבואני – מראשי האופוזיציה הסורית – שסיפר על המצב בסוריה והתריע: "איראן משתלטת באמצעות חיזבאללה על סוריה ולבנון"

    השר איוב קרא
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת איוב קרא נפגש אמש עם ד"ר כמאל לבואני, מראשי האופוזיציה הסורית שהגיע לישראל.

    לבואני אמר בפגישה לשר קרא ש"איראן משתלטת באמצעות חיזבאללה על סוריה ולבנון, ואם כוחות האופוזיציה לא יקבלו סיוע מארה"ב – איראן תשתלט על כל המזרח התיכון".

    לבואני המשיך והוסיף כי "על ירדן לאפשר בתחומה מעבר חופשי לכורדים, דבר שיעצור את איראן מלהשתלט על סוריה ועיראק. לדבריו עיסאם זהראלדין, הגנרל שנרצח השבוע – חוסל ע"י איראן, בשל מחלוקות עם נציגיה בסוריה".

    בנושא זה אמר השר איוב קרא ש"אסד בסוריה מגובה בשני זרמים, שניהם ביחד וכל אחד לחוד – הרוסי והאיראני. זו הסיבה לחיסול הגנרל זהראלדין איש אסד – פוטין ע"י גנרל רזוק, איש אסד – איראן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השר הזה אלוף. רק לנו ישבעיה אחרת : שס ירדו מהפסים כבר מזמן (בערך לפני כ-20 שנה) לא משלמים למורות למלמדים ולגננות בזמן, מתעלמים מרבנים צדיקים וגדולים, מפילים משפחות למען מטרות אישיות ולא יודעים לעבוד מול האשכנזים במגזר שלנו, – תמיד מפסידים כי יש להם רגשי נחיתות, – ראה אלעד, רוב העיר ספרדים ושס לא מצליחים להגיע לאחדות ולנצח בבחירות בגלל גאווה מטופשת של ראשי המפלגה בעיר ובארץ……………………….נמאס משס