- רדיו קול חי - -

מדברים על זה: דובר הכנסת עוזב את תפקידו

לאחר כשבע שנים, יעבור בתקופה הקרובה דובר הכנסת, יותם יקיר, לתפקיד ראש חטיבה שתעסוק בתחומי התוכן בכנסת. לאור הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות של תחומי התוכן בכנסת, תהיה החטיבה בראשות יקיר אחראית על – מרכז המבקרים, אגף הטקסים, אתר האינטרנט של הכנסת, מוזיאון הכנסת ותחומי תוכן נוספים. יותם יקיר ימשיך להיות חבר ההנהלה הבכירה של הכנסת. דובר הכנסת החדש שייבחר יהיה בכפיפות ישירה למנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ.

בתקופתו של יותם יקיר התפתח מאד מערך הדוברות של הכנסת והתאפיין בתחומי יצירה רבים של פרויקטים בתחום יחסי הציבור. כך למשל, סדרת פרויקטים לאורך שנה שלמה לציון יובל למשכן הכנסת, פיתוח מאסיבי של נושאי שקיפות הכנסת באתר הכנסת ובאפליקציה, ופיתוח מערך דוברות הכנסת המונה היום 12 דוברים הנותנים מענה מקצועי לכול העשייה הפרלמנטרית בתחומי המשכן.

יושב ראש הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, אמר: "הכנסת נתברכה באיש תוכן בכיר ויצירתי כמו יותם, שחתום אישית על לא מעט פרויקטי תקשורת מרשימים. אני שמח שימשיך ליצור ולפתח תכנים חדשים בתחומים נוספים ומגוונים בכנסת".

יותם יקיר, אמר: "בתום שבע שנים כדובר הכנסת, בכנסות ה-18, ה-19 וה-20 שבהן קרה כמעט הכול, אני שמח על ההזדמנות להמשיך וליצור בתחומים אחרים בכנסת", הדובר היוצא לא פספס הזדמנות לשגר עקיצה לעיתונאים ואמר "ואתם העיתונאים, תהיו מוזמנים לשלוח את הווטסאפים מהשכם בבוקר ועד לתוך הלילה, למישהו אחר".

לעת עתה, ימשיך יותם יקיר, לצד תפקידו כמנהל החטיבה העוסקת בתחומי התוכן, גם בתפקיד דובר הכנסת, עד לסיום הליך בחירתו של הדובר החדש.