- רדיו קול חי - -

תספרו עד מאה: מתנות שוות לחג עד מאה ש"ח

הזמן הזה לכל הדעות זמן מתנותינו אנו מתארחים ומארחים והחלק הקשה זה לשבור את הראש מה לקנות מתנה, מה ימצא חן בעיניי המארחים והם לא ירוצו עם הפתק החלפה..בואו נודה על האמת, אין כמו מתנת חג שווה שמרחיבה את הלב.

ובכל כולנו שמחים לקבל מתנת חג מהבוס, וישנם מתנות חג שהם ציפיה דרוכה, מתנה מהבעל, האישה, החמות, הכלה.לפעמים זה כמעט שאלה של…עד כמה מעריכים אותנו? אז הנה לקראת החגים אספנו לכם מתנות עד מאה שקלים, מסתבר שאפשר בהחלט גם בסכומים קטנים לשמח לבב אנוש.

בסקר שנערך לקראת החגים, מה קונים למארחים אותנו בחג התגלו הממצאים הבאים, שימו לב, טדאאאם: 46 אחוז מהאנשים מעדיפים לקנות כלים לבית.וואו, 25 אחוז אוהבים לקנות פריטי לבוש ואקססוריז. גם לא רע, נותרו עשרים אחוז שמסתערים על המתנה שאי אפשר לטעות איתה, עציצים ופרחים.
ושימו לב ח ש ו ב עשרה אחוז בלבד ישקיעו בתכשיט כמתנה לחג. אני מאד מקווה שבעלי נמנה באחוזים אילו בכל זאת השעות שאני מבלה במטבח הן סוג של מארחת לא..?

מיטל רובין מנהלת השיווק של סולתם מציעה לקנות את המתנה לפי האופי של המארחים. אם המארחת היא בשלנית גדולה וקבועה, מומלץ להביא לה כלים בעלי פונקציות רבות שיעזרו לה בבישולי המטבח ויקלו על מהירות העבודה במטבח.

Double_Carbonum

בביג שופ למשל מצאתי שלל מארזי מתנה בחמישים שקלים בלבד, הדומים למינהם, אקססוריז לבית מתלים ורעיונות מגניבים לעיצוב בגרושים

ביג-שופ-41-840x440c

רשת קדס,מציעים אקססוריז לילדים, אין אמא שלא תשמח לקבל קשתות מרהיבות, כובעים, או תיקים לילדים שיהפכו את הלוק למושלם. פרגון שלא מן המניין

לוק מושלם קדס

unnamed (2)

ברשת רנואר לצד הבגדים, ארנקים מרשימים, תיקים, ואפילו תכשיטים מדליקים.

117700502-1

ברשת ווישוז מבחר נעליים במחירים נהדרים

cans56002-cha-1

רק פליז אל תשכחו להוסיף פתק עם ברכה אישית ושיהיה לכולנו חג שמייייח.