במעמד אדיר: 17,000 בני נוער סיימו את הרמב"ם היומי

    עמית דניאל No Comments on במעמד אדיר: 17,000 בני נוער סיימו את הרמב"ם היומי

    הרמב"ם היומי והחמ"ד חוגגים יחד עם הלומדים: באירוע תורני חסר תקדים בהיקפו בציבור הדתי לאומי, התכנסו 17 אלף בני נוער באירוע רודף אירוע לסיום הרמב"ם • גלריה

    צילום: ישראל ברדוגו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע תורני חסר תקדים בהיקפו בציבור הדתי לאומי התכנסו 17 אלף בני נוער באירוע רודף אירוע לסיום הרמב"ם. התלמידים שהגיעו מכל רחבי הארץ במאות אוטובוסים התכנסו למופע מרהיב בהשתתפות זמרים ואמנים שונים.

    במהלך המעמד נערך אירוע הכנסת ספר תורה לזכר החייל ארז אורבך הי"ד מאלון שבות שנרצח בפיגוע דריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים בחודש טבת תשע"ז. ארז היה לומד מידי יום את הרמב"ם יומי בתחנות חייו בישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת, בישיבת ההסדר במעלות ובצבא. ברמב"ם היומי החליטו להכניס ספר תורה לזכרו. באירוע השתתפו בני משפחתו, מרן הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר, רבה של העיר צפת, הגאון הרב שמואל אליהו, והרב ד"ר אברהם ליפשיץ – ראש החמ"ד והרב אברהם גיסר – יו"ר מועצת החמ"ד.

    שיא האירוע היה סיום משנה תורה לרמב"ם ואותו סיימו יחדיו הרבנים בצירוף קבלת עול מלכות שמיים מרגשת אשר יצרה רושם רב על כל המשתתפים.

    מנכ"ל הרמב"ם היומי, זיו הדזל אמר: "אנו חותמים כעת חודשים של עבודה מאומצת סביב אירוע הסיום, שמחים, מלאי סיפוק ונרגשים אנו מגיעים לקו הסיום אך לא עוצרים! מיד ממשיכים בספר המדע של הרמב"ם בכדי להמשיך וללמוד את כל התורה כולה הנובעת מהמשנה תורה. היום תלמידי החמ"ד אמרו בקול ברור: "כן! אנו רוצים ללמוד תורה!".

    מנהל התוכן והחמ"ד ברמב"ם היומי, יגאל גולד אמר: "אנו רואים מדי פעם התכנסות גדולה של נוער, בהפגנות, בחסד, בהופעות וכו'. התכנסות כזו של נוער סביב לימוד היא אמירה חד משמעית המעוררת השראה לכל באי הכנס".

    קרדיט צילום: ישראל ברדוגו



    0 תגובות