מעבר לאתר המותאם



הכל עניין של הרגל • טיפים לעמידה ממושכת

אתי קצבורג No Comments on הכל עניין של הרגל • טיפים לעמידה ממושכת

עמידה ממושכת? כך תמנעו מכאבים • מדריך מקוצר של הפיזיותרפיסט ערן לוי מיוחד לקראת תפילת יום הכיפורים • גמר חתימה טובה

21:51
22.02.20
קלמן טלר No Comments on "אנשים שאננים": רגע לפני הבחירות – טוקר בראיון מאולתר עם דרעי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות מוקלטות

גם בפייסבוק

היום ברדיו

[daily-schedule schedule=1]

פוסטים אחרונים

תגיות

נסו פעם לעמוד ברצף כארבעים דקות, רוב הסיכויים שתרגישו אי נוחות רבה, ואולי אף כאבים. למרות שעמידה היא תנוחה פיזית טבעית, תגלו שעמידה ממושכת בזמן תפילות כרוכה בהרבה מאמץ. כולם מדברים על הקלוריות שהחגים מביאים איתם, ומה עם העמידות הממושכות בבית הכנסת?
עמידה ממושכת עלולה להיות מלווה בכאבי גב תחתון ועליון וכאבי רגליים ולכן יש להקפיד על עמידה נכונה המפעילה שרירי יציבה מתאימים ושומרת על האיזון האנרגטי ומונעת עייפות. פנינו למומחה בתחום הפיזיותרפיה, ערן לוי, פיזיותרפיסט מוסמך B.PT
מומחה לשיקום פציעות ספורט וטיפול לימפאטי, בעלים ומייסד של פיזיואקטיב קליניקת פיזיותרפיסטים מומחים בירושלים ומודיעין.

ערן שמטפל במשך השנה סביב השעון במגוון פציעות ספורט, שיקום אחרי ניתוח ועוד מעניק לנו את הטיפים שימנעו בעיות שיכולות לצוץ:

· כפות רגליים ברוחב מותניים
· להשתדל שהברכיים ואצבעות הרגליים פונות קדימה.
· משקל הגוף מחולק שווה בין הרגליים
· בטן מוחזקת בפנים תומכת בגב התחתון ומונעת הקשתה מוגברת של קשת הגב התחתון
· כתפיים משוכות מטה ומעט לאחור ללא מתח בשכמות

כמה טיפים לעמידה ממושכת:
1. בחרו נעליים שטוחות ונוחות בהן חלוקת העומס שווה על כל כף הרגל
2. השתדלו להעביר משקל מרגל לרגל בצורה שווה
3. השתדלו לעלות על קצות האצבעות והעקבים מספר חזרות כל שעתיים
4. בצעו כ 5 הקשתות של הגב התחתון לאחור כאשר הידיים נתמכות במותניים
5. שימו את קצות האצבעות בכסא שלפניכם ומתחו את שרירי השוק כ30 שניות בשעתיים
6. מי שסובל מכאבי גב תחתון יוכל לשים שרפרף מולו ועליו יניח רגל אחת – יוריד את העומס מהגב התחתון פלאים



0 תגובות