היועמ"ש החליט: כתב אישום כנגד חזן

    איתי גדסי 1 Comment on היועמ"ש החליט: כתב אישום כנגד חזן

    היועמ"ש מנדלבליט החליט להגיש כתב אישום כנגד ח"כ חזן • עו"ד ציון אמיר ועו"ד אפרים דימרי המייצגים את חזן: "תיק שעמד בפני אפשרות גניזה"

    ח"כ אורן חזן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הודיע היום לחבר הכנסת אורן חזן, ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת כי החליט להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת חזן בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי. החלטת היועץ התקבלה בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו.

    בהתאם להוראות לחוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, לח"כ חזן עומדים 30 ימים לבקש שהכנסת תקבע כי תהיה לו חסינות בפני דין פלילי לגבי כתב האישום.

    באי כוחו של חה"כ אורן חזן, עו"ד ציון אמיר ועו"ד אפרים דימרי, מסרו בתגובה: "קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד חה"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים, שהתרחש לפני שנים, זמן רב בטרם היבחרו לכנסת ישראל. סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר היבחרותו של חה"כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש – ראוי היה שייסגר. נקודה".

    "חשוב לזכור: מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות ע"י פוליטיקאים ובסופו של דבר הינו עניין הגובל בזוטי דברים. יחד עם זאת ומשהוחלט מה שהוחלט, אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כתלי בית המשפט. אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור" אמרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות