הרב שרים: "כל מה שאתם רואים כאן הוא בזכות רבי אריה"

    איתי גדסי No Comments on הרב שרים: "כל מה שאתם רואים כאן הוא בזכות רבי אריה"

    "לפני 25 שנה, קרא לי רבי אריה דרעי ואמר לי, קח מגרש והקם עליו מוסדות. והנה, כל מה שאתם רואים כאן היום, הכל בזכותו" כך פתח היום הרב משה שרים, נשיא מוסדות "המסילה" בירושלים את טקס קבלת הפנים שערך ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי הגיע למוסדות במסגרת סיור נרחב שערך היום במוסדות רשת החינוך בירושלים עם פתיחת שנה"ל החדשה.  אל הסיור התלוו סגר"ע צבי כהן ומנכ"ל רשת בני יוסף חיים ביטון. את פני האורח קיבלו נשיא המוסדות הרב משה שרים ומנהל הת"ת הרב מש כץ. יצוין, כי ת"ת 'המסילה' הצטרף לא מכבר לרשת החינוך 'בני יוסף' וזהו ביקורו הראשון של יו"ר ש"ס במוסדות.

    השר דרעי התקבל בחמימות רבה ע"י מקהלת ילדי הת"ת שפצחו בשירה בפתח המוסדות לכבודו.  השר סייר בכיתות בחן את ידיעותיהם של התלמידים והביע סיפוק רב מאיכות החינוך.

    משם נסע השר לביקור בבית הספר "יראת השם" לבנות בשכונת קטמון, בנשיאות הגאון רבי בן ציון מוצפי שאף השתתף בסיור. יצוין, כי מבנה בית הספר הושג בזכות פועלו של השר דרעי וסגר"ע צביקה כהן, ועבר שיפוץ מאסיבי. דרעי התכבד בקביעת מזוזה בפתח המוסדות, התפעל מהמבנה החדיש וברך את הצוות החינוכי המשקיע בתלמידות. בפני התלמידות אמר השר: "אתן העתיד של עם ישראל. התודה הכי גדולה שאתן יכולות להחזיר להשקעה בכן זה שתצליחו בלימודיכן". בסיום הביקור הודה הגרב"צ מוצפי לשר דרעי ולכל המסייעים בהשגת מבנה ביה"ס.

    דרעי המשיך את סיורו והגיע לבית הספר "תולדות ניסים" לבנות עולות מצרפת במורדות בית וגן, בניהולו של הרב אריאל ביג'אווי, חתנו של הרב יוסף סיטרוק זצ"ל. השר כאב על התנאים הירודים בו שרוי בית הספר והבטיח לפעול בכדי למצוא עבורם מבנה נאות. "זו הפעם הראשונה שאני מבקר כאן, רואים על התלמידות את יראת השמים ואת העבודה החינוכית המושקעת. אמנם התנאים קשים אבל נפעל בעז"ה לשפר אתן כיאה לבנות מלכים", אמר דרעי.

     

     



    0 תגובות