המטרה מאחורי הקלעים בחיפה: בחירות חוזרות

    צביקי מילר 1 Comment on המטרה מאחורי הקלעים בחיפה: בחירות חוזרות

    התרחישים בעיריית חיפה: האם מטרת המועמדים לראשות העיר תהיה בחירות חוזרות? | המועמדים המובילים להתמודדות על כס ראש העיר נחשפים, ההסתברויות והמועמד הצעיר בעל הסיכויים להפתיע | עיר שקטה, פולטיזציה רועשת

    יהב ותושבים צילום: פיל סוסמן, פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים עולים שוב ושוב שמות, רעיונות והצעות להתמודדות על ראשות עיריית חיפה, ובלבד שראש העיר הנוכחי לא יבחר שוב. לפי דברי בכירים בעיריית חיפה, בסקרים פנימיים עולה כי ראש העיר הנוכחי, יונה יהב, מאבד כ-40 אחוזים ממצביעים שתמכו בו בבחירות הקודמות.

    רק כדי להבין, גם אם יהב מאבד "רק" כ-5,000 קולות ויורד מתחת ל-40 אחוז, עדיין ייערכו בחירות חוזרות, מה שמגביר את סיכויי המתמודדים הנוספים.

    לפי דברי הבכירים, עינת קאליש היא כרגע המועמדת המובילה בין מתנגדי יהב, אך עדיין ללא תמיכה גורפת מכלל המגזרים, "אנחנו עדיין מחפשים מועמדים ראויים וטובים, על מנת שתהיה תמיכה גורפת תחת מועמד אחד מוסכם" אומרים הגורמים "במידה וזה לא יקרה, מספיק שכמה מועמדים יגרפו קולות, על מנת שיהב ירד מסף 40 אחוזים, ובבחירות חוזרות נתמוך יחד במועמד מוסכם".

    מבדיקת אתר קול חי עולה כי בכלל הקבוצות "המתנגדות" ליונה יהב נמצאים קרוב לארבעים אלף איש, רובם עדיין ללא מועמד מוסכם.

    בנוסף לעינת קאליש, שכבר התמודדה בעבר וכעת תתמודד שוב, בימים האחרונים סגן ראש עיריית חיפה מטעם הליכוד, שמשון עידו, הודיע שגם יתמודד לראשות העיר, זאת בנוסף לח"כ ירון מזוז סגן השר לאיכות הסביבה, שכזכור, הודיע לפני כמה חודשים כי שוקל להתמודד לראשות העיר חיפה, מה שאולי יגרום לראש בראש בליכוד.

    שם נוסף שעלה בין המועמדים, הוא ניר שובר, צעיר חיפאי שסוחף אחריו את אלפי קולות הצעירים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יונה יהב בזמן הבחירות יהיה בן….75 !!! האם הוא חושב לייצג את קשישי חיפה? בפרט שגם הרקורד שלו דל ביותר, לא תרם לחיפה אלא להיפך, (אה, כן, בעברו הוא יעץ לטדי קולק מירושלים נגד הדתיים). צריך רק למצוא לו איזה פיליפני שיסייע לו לעת זקנה.