רעייתו של הפצוע מיבנה: "להאשים את המחבל ברצח"

    עמית דניאל 1 Comment on רעייתו של הפצוע מיבנה: "להאשים את המחבל ברצח"

    יום לאחר השחרור, אשתו של הפצוע בפיגוע ביבנה מספרת על הליך השיקום: "הוא סובל, יש לו תהליך שיקום ארוך" | על ההליך כנגד המחבל: "צריכים להרוס לו את הבית, הוא הרס לנו את הבית" | וגם, דורשת: "הוא אמר שהוא רוצה להיות שאהיד, צריכים להאשים אותו ברצח"

    ניב נחמיה ואביו
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיגל נחמיה, רעייתו של ניב נחמיה שנפצע בפיגוע ביבנה לפני כחודש ובחסדי שמים שוחרר אתמול, אומרת היום כי יש להשית על המחבל כתב אישום הכולל האשמה ברצח. "הוא לא הביע חרטה ואמר שכוונתו היתה להיות שאהיד" אמרה.

    היא סיפרה על ההרגשה לאחר השחרור "כל מה שקרה זה לא קל, אבל לפני שאני מתחילה לדבר אני רוצה לומר תודה לעם ישראל על התפילות והאהדה שאנחנו מקבלים וממשיכים לקבל. ניב השתחרר ביום ראשון ומתחיל להתאושש אבל יש לו דרך ארוכה מאד של שיקום. הוא סובל גם מחרדות וסיוטים. הוא לא ישן טוב" סיפרה.

    "אתמול הגישו כתב אישום כנגד המחבל, הוא לא הביע חרטה, הוא עוד אמר שהוא עשה את זה להיות שאהיד. אנחנו רוצים שהעונש יהיה תואם עבירת רצח. ניב נפצע בפגיעות חמורות שילוו אותו לכל החיים" אמרה בכאב.

    לשאלה האם עודכנו מהפרקליטות על ההליך המשפטי כנגד המחבל, אמרה: "הפרקליטות עדכנה אותנו אבל לא יותר מזה. ביקשנו להיות בכל המשפטים ונהיה שם. פנו אלי ואמרו לי שמגישים כתב אישום ואנחנו לא צריכים להיות נוכחים אנחנו יכולים להיות בדיונים. יש לנו עו"ד בשם יוסי עזרא. יש פה הרבה דברים שצריך לטפל בהם" אמרה בריאיון לגלי צה"ל.

    על המצב כרגע סיפרה: "כל מה שקורה עם ניב, זה בעיקר זה שהוא צריך לעקל את מה שקרה. זה לא קל. יש לו סיוטים וחרדות אנחנו מצפים שראש הממשלה ושר הביטחון שייתנו הוראה להרוס את בית המחבל. הוא הרס לנו את הבית" אמרה.

    לדבריה "לא היתה לו שום היכרות עם המחבל. חצי שעה לפני זה הוא שאל אותו איפה השירותים. יש לנו חמישה ילדים והם רגילים לראות את ההורים שלהם רגיל. פתאום אבא שלהם סובל. אני גם מקווה שהביטוח הלאומי יסייע לנו מהר. לא טיפלו בזה עדיין" אמרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות