צפו: ח"כ גליק נכנס להר הבית

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on צפו: ח"כ גליק נכנס להר הבית

    במסגרת התכנית הניסיונית אותה אישר ראש הממשלה, יכולים, תחת הגבלות מסוימות, חברי כנסת לעלות להר הבית | ח"כ גליק, מהפעילים הבולטים בעד העליה, מיהר היום לעלות להר הבית

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מתקיימת תכנית ניסיונית אותה אישר ראש הממשלה, במסגרתה יכולים חברי כנסת לעלות להר הבית. חברי הכנסת יהודה גליק ושולי מועלם הודיעו כי יעלו וח"כ גליק אכן נצפה הבוקר עולה להר עם קבוצה של יהודים בליווי משטרתי.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיע אתמול כי הוא לא יעלה להר הבית במסגרת תכנית ניסיונית שכזו.

    בקרב חברי הכנסת הערביים, התכנית לא התקבלה בברכה. ח"כ אחמד טיבי, אמר היום: "חברי הכנסת מהרשימה המשותפת לא יגיעו היום למסגד אלאקצה במסגרת הפרובוקציה והתנאים של נתניהו ומשטרת ישראל. חברי הכנסת הערבים ייכנסו מתי שהם רוצים ולא מתי שנתניהו יירצה, כך היה בעבר וכך יהיה בעתיד".

    על מה שמכונה פיילוט, הוסיף ח"כ טיבי: "החכים הערבים נכנסים לבית ולמסגד שלהם אבל החכים הקיצונים מימין מתפרצים למסגד בחסות ממשלת ישראל ומשטרתה, והם אלה אשר דורשים לשנות את הסטטוס קוו ולאפשר להם להתפלל ברחבת המסגד. העולם כולו רואה מי מסית, מי מתלהם כמו גנב בלילה, ומי מתנהג באופן מחושב ואחראי כבעל בית שהמסגד שייך לו" אמר טיבי.

    נזכיר, כי על פי פסיקת גדולי הדור העליה להר אסורה בתכלית האיסור.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מה החרדי עם הסמרטפון עושה שם?????????

      1. זה לא חרדי מי שלמוע לדברי גדולי הדור

    2. 3

      לא מבין למה אתם מפרסמים בן אדם שעובר על איסורי תורה בלי חשש אולי תשימו גם תמונות לא צנועות ותכתסו בסוף לפי גדולי השור אסור להסתכל

    3. 2

      מוריד את הנעלים ועובר על דברי רבנן