"זו השעה שנתניהו צריך להילחם למען שימור הצביון היהודי"

    איתי גדסי No Comments on "זו השעה שנתניהו צריך להילחם למען שימור הצביון היהודי"

    במענה לשאלת קול חי מה ניתן לעשות בכדי למנוע את חילולי השבת בהרצליה בשבת הקרובה, בחרו חברי ועדת הארבעה להשיב כי אין מה לעשות עד להחלטות מועצות גדולי וחכמי התורה, למעט ח"כ יואב בן צור שאמר: "מצפים מנתניהו שיורה על הפסקת העבודות"

    השר יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע, יתקיימו עבודות תשתית ברכבת ישראל ויימשכו גם בשבת. ח"כ יואב בן צור, חבר בוועדת הארבעה, אומר לאתר קול חי: "בהמשך לישיבת ועדת הארבעה וראשי הסיעות החרדיות החלטנו, לאחר שהפגנו גישה הידברותית לאורך כל הדרך, לבקש את כינוסם של מועצת חכמי התורה ומועצות גדולי התורה במטרה להחליט על צעדי ההמשך, באשר לחילול שבת בתחנת הרכבת הרצליה אנו מצפים מראש הממשלה להשיב לפנייתינו אליו, לגלות מנהיגות ולהפסיק את העבודות בשבת שאינן מאושרות מתוקף פיקוח נפש".

    בן צור הוסיף "זו השעה שנתניהו צריך להילחם למען שימור הצביון היהודי של ישראל ולהנחות את שריו לנהוג בהתאם. כל צעד שיחרוג מן ההסכמים הקואליציוניים מכאן והלאה יתווסף לדיון שיתקיים ולקבלת ההחלטות שתתקבל במעמד המועצות" אמר.

    חברי הכנסת האחרים החברים בוועדת הארבעה ענו לשאלה 'מה ניתן לעשות כדי להפסיק את חילולי השבת הללו?' בתשובה הבאה: "כרגע, אין מה לעשות, נחכה להחלטות מועצות גדולי וחכמי התורה".



    0 תגובות