- רדיו קול חי - -

השוטר בזירת התאונה: "אברך 'הגומל'"

לפני כשעה ארעה תאונת דרכים בכביש 45 מעטרות לכיוון מחלף בן ציון. הנהג נפצע קל אבל הנס האמיתי ארע עם השוטר שסיפר: "היה לי נס גדול, אברך ברכת 'הגומל' בבית הכנסת"

לפני שעה קלה, ארעה תאונה בכביש 45 בגין מעטרות למחלף בן ציון. רכב שנסע בכביש התהפך על צדו והנהג נפצע קל. פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם. גורמי הצלה בזירה סיפרו: "הנהג נפצע קל בעיקר משום שהיה חגור. המצב יכול היה להיות גרוע בהרבה לולא הנהג היה חגור". שימי גרוסמן, כונן זק"א, ששהה במקום סיפר: "ראינו רכב הפוך על צידו ושוטרים שכבר היו במקום ובסריקה מהירה נראה הנהג שחילץ את עצמו מהרכב, טיפלנו בנהג שנפצע קל".

שאלתי את השוטר שנראה סהרורי ונרגש, מה ארע והוא סיפר: "נס גדול היה לי. בנתיב השמאלי היה רכב תקוע, היינו כאן כבר הרבה זמן לכוון את התנועה עד שיגררו את הרכב. כשסיימו לגרור את הרכב, הלכתי כדי לקפל את החסם ששמנו בכביש ופתאום אני רואה רכב שועט בנתיב שהייתי, אני לא מעקל ותוך שניות ברגע האחרון הוא רואה אותנו וחותך שמאלה לשול עולה במהירות על גדר ההפרדה ומתהפך. אני נחרדתי ולא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הוא לא היה שם לב ברגע האחרון וממשיך הלאה . אני הייתי חשוף אליו, השוטר השני היה באזור אחר של הניידת. אני גם בשניה האחרונה זזתי הצידה. ללא ספק ניצלתי בנס".

השוטר, שהוא וחברו חובשי כיפות אמר לי: "אברך 'הגומל' בבית הכנסת. זה יכל היה להיגמר אחרת".