הר' יוסף דייטש ומנכ"ל פנגו – יוסרו המדחנים בי-ם

    עפר גדנקן No Comments on הר' יוסף דייטש ומנכ"ל פנגו – יוסרו המדחנים בי-ם
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפגישה שהתקיימה בין מנכ"ל 'פנגו' מר רועי אלבז לבין סגן ראש עיריית ירושלים הרב יוסף דייטש הציג אלבז את התפתחות 'פנגו' והתאמתה לציבור החרדי. הוצג כי קיימת עליה של כ-14 אחוז בכמות המשתמשים בפנגו במגזר, לאחר הקמפיין שהציג את שירותי 'פנגו' גם בניידים הכשרים (באמצעות חיוג ל4500*) ובטלפון חכם-כשר אליו ניתן להוריד את האפליקציה הכשרה (בחברות נתיב, הדרן, עסקן, רימון, אתרוג ועוד) כשאת קוד האימות מקבלים טלפונית (*4500). הרב יוסף דייטש ציין את סדרת המהלכים שמקדמת עיריית ירושלים לקראת הסרת המדחנים בשבועות הקרובים.

    IMG_20161121_125844'בנק הפועלים' משיק שירותי סניף נייד – במטרה להנגיש שירותים בנקאיים לאוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון בבתי חולים ובתי אבות. הסניף הנייד יופעל באמצעות רכב מיוחד שנרכש על ידי הבנק, המחובר לרשת התקשורת של הבנק. הסניף הנייד רשאי לספק ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים את כל השירותים הניתנים בסניף, למעט ייעוץ פיננסי ופנסיוני והחתמה על ערבויות. חשבונות הלקוחות ימשיכו להתנהל בסניף הרגיל. מועדי ההפעלה והמיקומים יפורסמו באתר הבנק ובמוקדי השירות הטלפוני, בהם הקו הייעודי החדש לאוכלוסייה המבוגרת ללקוחות מעל גיל 75.

    יחץ מוצרים'הוד לבן' (בכשרות המהודרת של הרב רובין שליט"א), מבית 'עוף טוב', יוצא במבצע "קיץ מחשמל". הקונים שניים ממוצרי המותג אשר יתקשרו לתיבת המבצע (03-9411404) ייכנסו להגרלה בה יזכו עשרות רוכשים במוצרי חשמל: מקרר, מקפיאים, מיקסרים, מעבדי מזון, תנורים, מכונות כביסה, שואבי אבק, מייבשי כביסה, מכונות קפה ועוד! המבצע עד ט' באלול (31.8).

    IMG-20170807-WA0023חברת 'מונדליז', משווקת עוגיות 'אוראו' (פרווה בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים) יצאה במבצע קיץ. במסגרת המבצע הרוכשים 3 אריזות יוכלו להתקשר לטלמסר, לענות נכון ומהר על שאלות ולזכות ברחפן. בימי בין הזמנים יזכו בכל יום 5 צרכנים ובתקופת המבצע 55. בימים אלו מסיירת ניידת ממותגת של אוראו באזורים מרכזיים בערים החרדיות ובסמוך לנקודות מכירה מרכזיות כאשר דיילי החברה מדגימים את השימוש ברחפן תוך הענקת מידע על המבצע הייחודי.



    0 תגובות