בזק"א מסופקים אבל מזהירים "נקטו במשנה זהירות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בזק"א מסופקים אבל מזהירים "נקטו במשנה זהירות"

    שבוע וחצי לאחר תחילת בין הזמנים, בזק"א וביחידת חילוץ מגילות מסכמים את השבוע: "הציבור נזהר יותר"

    יחל"צ מגילות בפעולה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרה ימים לאחר תחילת חופשת בין הזמנים, בארגון זק"א וביחידת חילוץ מגילות ברוך השם די מרוצים.

    ראש אג"מ של זק"א, חיים וינגרטן, אומר לאתר קול חי, "ה"ונשמרתם מאד לנפשותיכם" הפעם מוכיח את עצמו יותר מכל שנה. השבוע הראשון של בין הזמנים עבר יחסית רגוע, ללא הרבה אירועים חריגים. היו מקרים בודדים מאד אבל ברור שזה לא כמו שנה שעברה וחילוצים רבים שראינו בשנים האחרונות. הציבור הפנים יותר את עניין הזהירות, את נושא הכניסה לוואדיות ואת ההליכה לטיולים כשהכל מתוכנן מראש. במוקד זק"א 1220 היו קריאות בודדות של מקרים והם קיבלו מענה מיידי".

    "גם בנושא הטביעות בים שלצערינו גבו בשנים האחרונות מחיר כבד – ישנה ירידה דרסטית. הציבור ובעיקר ילדים מפנימים את הסכנות ונזהרים יותר". וינגרטן מוסיף ואומר "אמנם עוד שבוע וחצי לפנינו של בין הזמנים וזק"א קורא לציבור המטיילים והנופשים -שימו לנגד עיניכם. 'מאחורי כל אחד מכם – משפחה שלימה ממתינה לכם'. היזהרו, אל תצאו לטיולים אם אינכם מכירים את המסלול, אם אינכם יודעים לקרוא מפות. והכי חשוב תצטיידו בכמות מספקת של שתיה".

    ניתאי מיחידת חילוץ מגילות אומר לאתר קול חי: "אצלנו באזור צפון מדבר יהודה ישנה ירידה קלה במס' החילוצים בתקופת בין הזמנים הזאת, יכול להיות שזה קשור לעומסי החום הכבדים שאנחנו חווים או שבאמת הציבור נערך בצורה טובה יותר למסלולי הטיולים. שבוע חדש עומד בפתחנו ואנו מלאי תקוה שהוא יעבור בשלום".

    כאמור, השבוע צפויה הכבדה בעומס החום. כדאי לחשוב טוב האם לצאת למסלולים במזג אויר כזה או לוותר. וכל אחד ואחד שיחשוב טוב לפני כן – אזי נעבור את השבוע וחצי הבאים עד לר"ח אלול בשלום ללא אירועים חריגים ואסונות.



    0 תגובות