"נגדיל תמריצים לתעסוקת חרדים"

    איתי גדסי 2 Comment on "נגדיל תמריצים לתעסוקת חרדים"

    סגן שר האוצר, איציק כהן, בסיור בבני ברק: "בכוונתי לפעול להגדלת תמריצי תעסוקת חרדים ולהגביר את כוחו הכלכלי של המגזר"

    סגן שר האוצר, איציק כהן צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר, איציק כהן וראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט ביקרו בצהרי חמישי האחרון בסניף המחודש של פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO בבני ברק. השניים סיירו באגפים החדשים של המשרד ונועדו עם רו"ח יואל טולדנו, שותף וראש אשכול, מנהל סניף בני ברק ורו"ח ארז סופר, שותף מנהל בפירמה. פירמת BDO היא אחת הפירמות הגדולות בישראל בעולם בתחום הייעוץ העסקי וראיית החשבון והיא מנהלת בנוסף על סניפיה השונים ברחבי הארץ שני סניפים חרדיים במודיעין עילית ובבני ברק. הסניף המיוחד של BDO בבני ברק המעסיק כ-80 נשים חרדיות ומשלב מקצוענות מחד ושמירה על כללי התעסוקה כהלכה.

    סגן השר כהן וזייברט דנו עם טולדנו וסופר באתגרים שבניהול סניף מסוג זה ועל האמצעים הממשלתיים בהם ניתן לסייע להמשך הגידול וההתפתחות של מיזם זה. הסניפים החרדיים בבני ברק ובמודיעין עילית נמצאים בקשר רצוף עם הקהילה ומסייעים רבות הן במסגרת הרצאות וקורסים לרבות מעו"ף ועוד. עם הזמן המגזר לגווניו מבין שהסוד להצלחה טמון במקצועיות ובערכים המוספים שפירמה גדולה יכולה לתת ללקוחותיה, לרבות ייעוץ עסקי והנושאים הנלווים לראיית החשבון.

    כהן ציין כי בכוונתו "לפעול על מנת להגדיל את תמריצי תעסוקת חרדים ולדאוג שהגופים הזכאים לתמריצים יתוגמלו בזמן ובמועד כדי לסייע לסניף להעסיק נשים חרדיות נוספות ובכך להגביר את כוחו הכלכלי של המגזר החרדי".

    זייברט הוסיף כי יש יתרון הגדול לעסקים חרדיים בניהול הכספים בסניף החרדי של BDO וציין כי מדובר תרומה כפולה "מצד אחד תמיכה בהעסקת נשים חרדיות קרוב לבית ובתוך הקהילה ומאידך שירותים ברמה בינלאומית בהתאמה לכל עסק ועמותה בקהילה החרדית".

    לדברי ארז סופר: "שילוב עובדים ועובדות מהמגזר החרדי בפירמה מוכיח את עצמו כהשקעה טובה המאפשרת לנו להכיר מקרוב את הצרכים של המגזר ולהתאים את השירותים שאנחנו מעניקים בצורה המיטבית ללקוח".

    יואל טולדנו אמר: " BDO מוכיחה שניתן לגשר על פערים בחברה בעזרת רצון טוב, סובלנות והבנה של צרכי האוכלוסייה. הפירמה השקיעה רבות בהגנה מפני פגעי הטכנולוגיה בכל הכרוך בשילוב כל העדות והחוגים ואולם לצערנו התמריצים של משרד הכלכלה מתמהמהים מאוד ומגיעים באיחור רב מאוד".

    הסניף החרדי של BDO בבני-ברק עוסק בהכשרה מעשית ומקצועית של בוגרות הסמינרים במקצועות החשבונאות, חשבות שכר וייעוץ מס. כמו כן, במסגרת העמקת הקשר עם הקהילה החרדה יזמה פירמת BDO את הקמת מכון כישורים ללימודי ראיית חשבון וייעוץ פנסיוני. כמו כן, מנהלת BDO את פעילות מעו"ף מטעם משרד הכלכלה בכל הקשור לסיוע בהדרכה והקמה וניהול עסקים בתחילת דרכם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      במקום לנסות להוציא נשים שלא רוצות לעבוד , תעזרו לאלה שכבר עובדות ונאבקות יום יום מול חוסר הרצון לעזור להם
      רק 12 ימי חופש ולילדים יש חופשים בלי סוף!! צריך לסדר אותם חודש שלם לפני בין הזמנים ושבוע וחצי אחרי
      המעונות יקרים ולא לוקחים בחשבון אתזמן הנסיעה לעבודה שאותו אני גם משקיעה ותאמינו לי שהייתי מעדיפה לעבוד בקרבה לבית!!
      ימי מחלה- חק מזעזע ולא ברור למה לא מגיע לקבל על מחלות קצרות של יום יומיים שלוש כלום מה רוצים שנשבות שבוע בבית??

    2. 1

      תנסו לתת תמריצים למעסיק שישלם מעל שכר המינימום בכ25%
      אין הגיון שרוב הנשים החרדיות מנוצלות שמקבלות שכר מינימום…