- רדיו קול חי - -

מנכ״ל 'פנגו' לר' מנחם שפירא: עליה בכמות המשתמשים בב"ב

מנכ"ל 'פנגו' מר רועי אלבז נפגש עם הרב מנחם שפירא סגן ראש עיריית בני ברק מחזיק תיק תברואה פיקוח ושיטור עירוני ומנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה. השניים דנו בהעמקת שיתוף הפעולה למען ציבור הנהגים החרדים. בפגישה הציג אלבז את התפתחות 'פנגו' והתאמתה לציבור הנהגים החרדיים (גם ניידים כשרים יכולים להצטרף ללא עלות בחיוג ל4500*). כמו כן הוצגו נתונים לפיהם קיימת עליה של כ-14 אחוז בכמות המשתמשים בשירות ב'בני ברק' ובירושלים. הרב שפירא אמר: "פנגו נותנים שירות מעולה למגזר החרדי. הם הנגישו את השירות לכל המשתמשים בכשר ובמוגן בציבור החרדי ואנו נמשיך לשתף עימם פעולה לתועלת ציבור הנהגים".

הרב פוגל טקס סיום [1]בשבוע שעבר התקיים טקס סיום לבוגרות המחזור הראשון למקצועות הבריאות בקמפוס החרדי באור יהודה. מדובר במסלול הלימודים לתואר ראשון בהפרעות בתקשורת ובריפוי בעיסוק. הבוגרות צפויות להשתלב בתחום בבתי וקופות החולים, מרכזי שיקום, מרפאות קהילתיות, גנים ובתי ספר, בתי אבות, ביטוח לאומי ועוד. הרב יחזקאל פוגל, יו"ר הקמפוסים החרדיים של אונו בירך את המסיימות ואיחל להן הצלחה רבה בהמשך הדרך.

בנק הפועלים [2]חדר עסקאות של 'בנק הפועלים' דורג במקום הראשון מבין 13 בנקים מקומיים וזרים, בדירוג הרבעוני של עושי השוק באגרות חוב ממשלתיות, שפורסם לאחרונה ע"י משרד האוצר. דסק עשיית שוק באג"ח בחדר עסקאות של בנק הפועלים משרת את הלקוחות הגדולים של הבנק, רובם גופים מוסדיים (מקומיים וזרים). מדי יום ביומו מבוצעות בדסק זה עסקאות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

עינית - משקפי ילדים קיץ 2017 [3]בכל שנה, לקראת פתיחת שנת הלימודים, נרשמת עלייה בביקוש למשקפי ילדים. 'עינית' נערכו מוקדם לביקושים וממליצים גם להורים להקדים את בדיקות והתאמת המשקפיים לילדים במחלקות הייעודיות לילדים עם אופטומטריסטים מומחים. לרשת הסדרים עם קופות החולים השונות, המעניקים שורה של הטבות והנחות בשיעור של עשרות אחוזים.

עלית - תפוצ'יפס שקית הכסף [4]מבצע 'שקית הכסף' של 'תפוצ'יפס' חזר ובמסגרתו יחולקו בכל שקיות תפוצ'יפס 50 גר', אלפי כרטיסי גירוד, שיאפשרו לצרכנים לזכות ב- 100 שקל. יעל חזום, מנהלת השיווק של 'שטראוס פריטו ליי' מסרה: "רצינו לצאת בפעילות שיווקית לקיץ שתשמח את כל המשפחה, לאור הצלחת מבצע שקית הכסף בשנה שעברה".

אסם - מוצרי פלוס - מוצרים מעושרים בבריאות [5]'אסם' משיקה סדרת מוצרים עם "פלוס תזונתי" – סדרת מוצרים חדשה שתכלול מוצרים עם ערך תזונתי מוסף, שיבוא לידי ביטוי בהעשרת המוצרים בסיבים תזונתיים חלבון, דגנים מלאים ורכיבים נוספים התורמים לתזונה נכונה. סדרת מוצרי 'פלוס תזונתי' מתפרסת על מספר קטגוריות בהן: מוצרי פסטה, פתיתים ואטריות, קמחים, קרקרים וחטיפים.

ברקן - סניגריה [6]לראשונה בישראל ולרגל ימי הקיץ הלוהטים, הסנגריה – המשקה הפופולארי, המוביל והידוע בספרד מגיע גם לישראל, ובכשרות מהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת. סנגריה EL SOL, קוקטייל יין בטעמי פירות מיוצר בספרד. המשקה מכיל 7% אלכוהול בלבד ומתאימה באופן מושלם לימי הקיץ, לשמחות, סעודות מצווה, ולעונג שבת ויום טוב.