ליצמן יעקוב אחר עומסי מחלקות ה'מיון' ברחבי הארץ

    דוד פיינגולד No Comments on ליצמן יעקוב אחר עומסי מחלקות ה'מיון' ברחבי הארץ

    משרד הבריאות מציג: הטכנולוגיה בשירות הרפואה – במשרד הבריאות, כולל במחשבו של שר הבריאות, יופיעו נתונים ממחלקות המיון ברחבי הארץ

    שר הבריאות, יעקב ליצמן
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתוך תפיסת עולם שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטובת קידום הרפואה הציבורית יזמו במשרד הבריאות חיבור של המלר"דים (מחלקה לרפואה דחופה) לצגי מחשב על מנת לעקוב און ליין מרחוק אחר העומסים שם. נתוני המחלקות לרפואה דחופה ישדרו נתוני אמת על עומסים הקיימים למסכים שהופעלו במרכז הבקרה של משרד הבריאות, בלשכת שר הבריאות יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות.

    בהמשך, המשרד מתכנן לשקף נתונים אודות זמני המתנה בחדרי המיון באפליקציה ייעודית לכלל האוכלוסייה, על מנת שכל אחד שהוזמן למיון או שקיבל תור יוכל לעקוב אחרי העומסים בחדרי המיון ולדעת להגיע לתורו.

    בשלב ראשון מחוברים 10 מלר"דים, וקיימת תכנית פריסה ל-4 מלר"דים נוספים עד סוף השנה. האפליקציה לשימוש המטפלים במלר"ד לצורך ייעול תהליכי העבודה נמצאת עדיין בשלבי פיתוח, וכן אפליקציה נוספת למטופל המשקפת את מיקומו בתור ותכנית הטיפול שלו (בשלבי אישור על ידי הנהלות בתי החולים).

    שר הבריאות, יעקב ליצמן: "אנחנו נעשה הכל על מנת להוריד את העומסים ואנחנו עושים שימוש בקדמה הטכנולוגית כדי לשפר את איכות השירות וצמצום סחבת מיותרת. באמצעות המערכת החדשנית אני יכול לעקוב ממרכז הבקרה במשרד ולעקוב אחרי העומסים בזמן אמת ומיידית".



    0 תגובות