"תמיכתו של גבאי בכתב האישום התקשורתי נגד ביבי – פגיעה בדמוקרטיה"

    איתי גדסי 1 Comment on "תמיכתו של גבאי בכתב האישום התקשורתי נגד ביבי – פגיעה בדמוקרטיה"

    שר החקלאות, אורי אריאל, אומר כי בואו של גבאי להפגנה אמש נגד נתניהו היא "פגיעה חמורה בדמוקרטיה" • לצד תשבחותיו לנתניהו על תפקודו תחת החקירות "לא פוגעות" הוא מוצא לנכון לבקר את מדיניותו בהר הבית "אינה נכונה; ח"כים היו צריכים לעלות להר" • וגם, האם מתרקמת עסקה בין 'תקומה' לבנט?

    נתניהו ואריאל צילום: לע"מ
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות, אורי אריאל, שוחח הבוק עם מרדכי לביא והתייחס לפיגוע הקשה שאירע בהר הבית בו קיפחו את חייהם שני שוטרים דרוזים, לחקירות ראש הממשלה ולפרשות שנחשפו בעת האחרונה וגם, לתוצאות הבחירות הפנימיות במפלגת 'העבודה'.

    "פגשתי את ראה"מ לפני כשבוע" סיפר "הוא מתפקד באופן מלא. החקירות לא פוגעות בתפקודו" אמר. בהתייחסו ליו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, שהצטרף אמש למפגינים מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אמר: "יש פגיעה חמורה בדמוקרטיה שאבי גבאי נותן יד לכתב האישום התקשורתי נגד ביבי".

    אך עם תשבחותיו על התנהלותו של ראש הממשלה תחת החקירות, מותח השר אריאל ביקורת על התנהלות ראש הממשלה והמדיניות אותה מתווה בהר הבית "כל ההתנהלות שלו סביב הר הבית אינה נכונה" סבור אריאל "הוא היה צריך לפתוח את ההר גם ליהודים" בנוסף, אומר אריאל כי לדעתו "ח"כים היו צריכים לעלות להר".

    לסיום, התייחס השר אריאל לדיווחים לפיהם הציע סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהאן, מתווה פשרה בין מפלגת 'האיחוד הלאומי' לבין 'הבית היהודי', על פיו ברשימת המפלגה לכנסת יזכה השר אריאל לשריון אך ח"כ בצלאל סמוטריץ' יצטרך להתמודד בפריימריז של המפלגה "לא היו דברים מעולם" אמר אריאל והוסיף נחרצות "לא הוצע ואין דיבורים על כך" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גבאי עובד דפוק – ביבי לוקח אותו בהליכה