מצטיינים: שערי צדק עם הציון הגבוה ביותר בארץ במבדק של הjci

    חיים כץ 1 Comment on מצטיינים: שערי צדק עם הציון הגבוה ביותר בארץ במבדק של הjci

    תו תקן בינלאומי בנושא איכות ובטיחות הטיפול והסביבה הטיפולית, הוענק השבוע למרכז הרפואי שערי צדק מטעם ארגון ה-JCI האמריקאי, גוף בין לאומי המוסמך לבחון ולהעריך ארגונים הנותנים שירותי בריאות ולהעניק להם את תו התקן.

    המרכז הרפואי "שערי צדק" צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי שערי צדק עבר בהצטיינות יתרה את מבדקי ההסמכה של ארגון ה-JCI, סוקרי הארגון: "מה שראינו בשערי צדק הוא מעבר למה שראינו בבתי חולים אחרים ברחבי העולם"
    שערי צדק עבר בהצטיינות יתרה את המבדקים והפך לבית החולים האקדמי הראשון והיחיד בירושלים בעל תו התקן היוקרתי עם הציון הגבוה ביותר בארץ.

    ההכנה למבדקים נמשכה כשנתיים, במהלכן עברו מחלקות בית החולים השונות והצוותים השונים תהליכי פיתוח ושדרוג מקיפים, הוטמעו נהלים וכל תהליכי בית החולים נבחנו והותאמו לסטנדרטים הבינלאומיים. קבלת תו התקן פירושה עמידה בדרישות מחמירות וברמה מקצועית גבוהה ביותר, בחמשת ימי המבדק נבחן בית החולים ב- 1300 פרמטרים שונים הנכללים בסקר JCI, ועמד ביותר מ-98.5 אחוזי ביצוע בהצלחה יתרה. בישיבת הסיכום עם הסוקרים בה נכחו כ-500 מעובדי שערי צדק, צויין ההישג כ'יוצא דופן'.

    במהלך טקס הסיום המרגש ציין צוות הסוקרים כי שערי צדק יכול להתגאות בהישגיו המדהימים והדגיש את המסירות יוצאת הדופן של הצוות בייחוד לנוכח האתגרים הכרוכים בהובלת מרכז רפואי בסדר גודל כזה. "אנו לא נוהגים לשבח בתי חולים לפני שליחת הדו"ח הסופי אבל במקרה שלכם איננו מסוגלים להתאפק. הטיפול שלכם בחולים יוצא מן הכלל ומעורר השראה", אמרו הסוקרים.

    בין הקריטריונים שצוינו לשבח ונימנו בין הטובים בעולם – חדרי הניתוח, הפגייה, המעבדות ותחום המחקר. כן צויינו לשבח מתן דגש על הצרכים הרגשיים של המטופל וזכויות החולה; רמת הניקיון והתחזוקה במתקני בית החולים וכן שירותי המזון, פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל שערי צדק: "שערי צדק עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש, שהתבטאה בצמיחה חסרת תקדים, השלמת סל השירותים המקובל בכל בית חולים גדול וכעת גם הושלם תהליך ההסמכה הבין לאומי (אקרדיטציה) המהווה הכרה רשמית במצוינות באיכות הטיפול, בבטיחות וברמת התשתיות שלנו. אני גאה בצוות העובדים של שערי צדק, שהצליח להפעים גם סוקרים מנוסים ומיומנים שסקרו עד היום מאות בתי חולים ברחבי העולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות