ברקת סייר עם השגרירים: "בריבונות ישראל העיר חופשיה ופתוחה לכולם"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברקת סייר עם השגרירים: "בריבונות ישראל העיר חופשיה ופתוחה לכולם"

    ברקת בסיור עם שגרירי או"ם בעיר דוד: "אלפי השרידים בעיר דוד מוכיחים באופן חד משמעי את השורשים שלנו בירושלים"

    השגרירים בעת הסיור בעיר העתיקה צילום: ארנון בוסני ופרידה ליבטא
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ברקת אירח היום (שני) משלחת שגרירי או"ם שמוביל השגריר דנון בסיור בעיר דוד. דוד בארי, מנכ"ל ומייסד עיר דוד וזוכה פרס ישראל, הצטרף לביקור המשלחת, שאורגנה על ידי פרויקט Interchange של AJC.

    במהלך הביקור, ראש העיר ברקת הציג לשגרירים ממצאים ארכיאולוגיים שונים בעיר דוד, הממחישים את הקשר בין העם היהודי לירושלים וסותרים את הטענות המתכחשות להיסטוריה של העם היהודי בארץ ישראל. ברקת הציג לשגרירים שריד מטבע עתיק ואמר: "במטבע אשר נמצא כאן, בחפירות הארכיאולוגיות בעיר דוד, חרוטות המילים 'לשחרור ציון'. מטבע זה הוא אחד מבין אלפי השרידים המוכיחים באופן חד משמעי את השורשים שלנו בירושלים. היום אנו פועלים כדי להגשים את הציווי שמופיע על המטבע; ירושלים, תחת ריבונות ישראלית, היא חופשיה ופתוחה לבני כל הדתות והאמונות".

    "הביקור של שגרירי האו"ם בירושלים חשוב מאוד למאבק שלנו בשקרים המופצים על ירושלים באו"ם, אין טוב ממראה עיניים כדי להציג להם את האמת על הבירה שלנו" אמר השגריר דנון במהלך הביקור והוסיף: "ככל שיותר שגרירים מבקרים בישראל, כך גדלה ההבנה וההיכרות עם האתגרים שאנו מתמודדים אתם וההזדמנויות הטמונות באזורנו. במהלך השנה האחרונה ליוויתי למעלה משלושים שגרירים בביקורים בישראל ואמשיך להזמין לארץ שגרירים נוספים בחודשים הבאים".

    במהלך ביקורם בישראל, יסיירו השגרירים ברחבי הארץ וישמעו תדרוכים שיספקו להם הבנה עמוקה יותר על האתגרים הביטחוניים והאזוריים שישראל מתמודדת עמם. למשלחת הגיעו שגרירים מאפריקה, מרכז ומזרח אירופה, אסיה והפסיפיים ועוד וביניהם שגרירי אוסטרליה, פולין, אסטוניה, קניה,טוגו ועוד.



    0 תגובות