חדש על המדף

    עפר גדנקן No Comments on חדש על המדף

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    cremissimoגלידת 'שטראוס' מבית 'יוניליוור' מחדשת את סדרת 'קרמיסימו' בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית עם שלושה מוצרים: גלידת שרבט פרווה בטעמי פסיפלורה ופרי יער, ושתי גלידות חלביות מפנקות: שוקולד צ'יפ – בטעם נוסטלגי של גלידת שוקו בננה ו-ווניל ופירות טרופיים (סולרו).

    נסטלה - גלידת פוש איט נסטלהגלידות 'נסטלה' משיקים את PUSH IT – גלידת מסטיק בתוך מזרק – המעניק חוויית אכילה ייחודית ומהנה במיוחד לילדים. הגלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה הוכנסה למזרק עם פקק אכיל משוקולד בכשרות בד"צ העדה החרדית. מדובר בפיתוח ישראלי, מקורי וראשון מסוגו, אותו משיקה גלידות נסטלה לראשונה בעולם.

    במבה קרמללכבוד הקיץ 'אסם' משיקה מהדורה מיוחדת של 'במבה' במילוי קרם בטעם ביסקוויט-קרמל, עם הצעת הגשה מיוחדת – להקפיא ולאכול. לדברי החברה המוצר החדש נותן מענה ייחודי של שילוב בין מתוק ומלוח ומייצרת חוויה סנסורית מענגת במיוחד.

    שטראוס אחלה - סלטים לסעודה שלישית יוני 2017'סלטי אחלה' משיקים מוצרים חדשים בטעמים ביתיים: סלט גזר מרוקאי וסלט ארטישוק וגזר. הסלטים מצטרפים לסדרת סלטי 'טעמי השוק' של אחלה. בנוסף משיקה 'אחלה' את סלט מטבוחה וסלט חציל קלוי על האש המוכרים, גם באריזת מוקטנות של 250 גרם.

    עינית - משקפיים כבקשתךמשקפיים ממוסגרות ללא מסגרת? מסתבר שיש כזה דבר! 'עינית' מציגה את המילה האחרונה באופנת המשקפיים. ברשת רכשו לאחרונה ציוד לחריטה ולציור סביב העדשה, מה שמאפשר ליצור מסגרת דקה בחריטה על העדשה בכל צבע – דבר המעניק לה מראה חדשני, ייחודי ואלגנטי.

    לוגו וסלוגןScholl – המותג הבינלאומי המתמחה בבריאות, טיפול וטיפוח כף הרגל, משיק רפידות אקטיב ג'ל לנשים. מדובר במעין "ספידות" גמישות במבנה ארגונומי, עשויות ג'ל ייחודי שפותח במעבדות Scholl הבינלאומיות. הרפידות נכנסות לנעל ולדברי החברה עוטפות את כף הרגל בתמיכה רכה ותומכת בכל צעד ומונעות מיקרו-זעזועים. הרפידות החדשות מוצעות למגוון נעלי נשים רחב.

    תמונה מעודכנת_ללא'קרליין' משיקים סדרת דאודורנטים נושמים בטכנולוגיית Anti stains System. מדובר בדאודורנט שקוף במרקם עדין לטיפוח העור. לדברי החברה המוצר אינו משאיר סימנים לבנים על הבגד או על העור, מעניק הגנה ורעננות למשך 48 שעות, אינו מכיל אלכוהול ופארבנים והינו היפואלרגני.



    0 תגובות