יוקרה,מקצועיות מנהיגות ו…קוקה קולה

    חיים כץ No Comments on יוקרה,מקצועיות מנהיגות ו…קוקה קולה

    מיזם מוצלח של קוקה קולה בשיתוף מנהיגות עסקית צעירה קורס במסגרתו יושם דגש על נושאים החשובים לצמיחה והתפתחות של כל עסק: מודלים ניהוליים, אסטרטגיה שיווקית, בניית תכניות עסקיות, ניהול זמן יעיל, הנעת צוות ועוד. בסיום הקורס תקבלנה המשתתפות תעודת סיום של מנהיגות עסקית צעירה.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קוקה-קולה ומנהיגות עסקית צעירה פותחים את מחזור 15 של קורס ניהול עסקי בכיר למנהלות מהחברה החרדית/

    קוקה-קולה ישראל בשיתוף מנהיגות עסקית צעירה  (חברה לתועלת הציבור), מעניקים גם השנה הזדמנות לבעלות עסקים קטנים ומנהלות המחזיקות בעמדות מפתח בחברה החרדית להשתתף בקורס יוקרתי ומקצועי המעניק כלים לפיתוח העסק, להצלחה בניהול ולעידוד יזמות עסקית וחברתית.

    במסגרת הקורס יושם דגש על נושאים החשובים לצמיחה והתפתחות של כל עסק: מודלים ניהוליים, אסטרטגיה שיווקית, בניית תכניות עסקיות, ניהול זמן יעיל, הנעת צוות ועוד. בסיום הקורס תקבלנה המשתתפות תעודת סיום של מנהיגות עסקית צעירה.

    את התכנים שיילמדו בקורס יעבירו המרצים הבכירים במשק, מנהלים מחברת קוקה-קולה ישראל ובעלי תפקידים בכירים במשק אשר צברו ניסיון רב בתחומים הנלמדים, היקף הקורס הינו 84 שעות אקדמאיות והוא מתקיים בשעות הערב. הקורס המסובסד בעלות סמלית יתקיים אחת לשבוע ומיועד לנשים חרדיות המעוניינות לרכוש מיומנויות ניהול, לאחר ריאיון התאמה אישי.

    המחזורים הקודמים של הקורס קצרו הצלחה רבה: 96% מהבוגרות מספרות על שיפור משמעותי בביצועים העסקיים שלהן במהלך היומיום בזכות הקורס. 92% אף היו ממליצות לחברותיהן להשתתף בקורס.
    זו ההזדמנות של מנהלות בחברה החרדית ליהנות מלמידה מקצועית, יסודית ומאתגרת שממומנת ברובה על ידי יוזמות התכנית כמחווה לקהילה: קוקה-קולה ישראל, מנהיגות עסקית צעירה בשיתוף עם האגף לשירותים חברתיים ומרכז הכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק.
    בקורס נותרו מקומות פנויים ספורים. להגשת מועמדות יש לשלוח בהקדם קורות חיים לדוא"ל [email protected]



    0 תגובות