המדריך הדיגיטלי לבעל עסק • פרק א'

    אבי נבון No Comments on המדריך הדיגיטלי לבעל עסק • פרק א'

    בעלי עסקים רבים משקיעים לאחרונה בבניית אתרים, הן לעסק הפרטי שלהם והן באתרי מכירות מכל הסוגים. קבלו מספר טיפים ששווים לכם כסף רב

    אילוסטרציה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלב בנייית האתר • לפני שאתם בונים אתר אינטרנט – תתייעצו עם אנשי מקצוע שמתמחים באפיון אתרים, ובחווית משתמש, בדיוק כפי שאתם מבינים שאתם צריכים יועץ עסקי לעסק, יועץ דיגיטל עסקי הוא לא בהכרח חשוב, כשמדובר בעסק שאתם הולכים להשקיע בו עשרות ומאות אלפי שקלים, לעיתים הניסיון לחסוך סכום קטן יחסית בתחילת בניית האתר, יעלה לכם ביוקר בסוף התהליך, כשתגלו שלא לקחתם בחשבון דברים חשובים לאתר שעלות התכנות שלהם יקרה פי כמה.

    שלב קידום האתר • בניתם אתר? השקעתם בו את הנשמה ואת דם ליבכם, קחו בחשבון שהאתר שלכם דומה למסעדה יפה ומזמינה ככל שתהיה – אבל ללא סועדים, עליכם לקדם את האתר בדרכים המתקדמות לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם. בדקו היטב אם הקודים הנדרשים הוטעמו כמו שצריך, בכדי שתוכלו לקבל תמונה מלאה וספירת נתונים חשובים אודות גולשי האתר שלכם. למתקדמים: פנו למומחה דיגיטל על מנת ש'יצבע' את הגולשים שהצלחתם להביא לאתר שלכם, זהו נכס יקר מאד והוא קיים רק בפלטפורמה הדיגיטלית. זכרו! שם המשחק בדיגיטל הוא דאטה וכמה שיותר, נכון יותר ואפקטיבי יותר בהמשך בתהליך השיווק.

    שלב קידום ממומן גוגל & פייסבוק • ללא ספק הזירות המובילות בקידום אתרים הם ענקיות הרשת גוגל ופייסבוק [המתחרות זו בזו ללא הרף עם שלל פיתוחים מגוונים ואין סוף חשיבה מחוץ לקופסה של מתכנתים, רובוטים, אנליסטים ומומחי הייטק] לכל מוצר יש את העדיפות שלו בפרסום, ישנם מוצרים שיביאו תוצאות יפות יותר בגוגל וישנם כאלה שיביאו תוצאות מוצלחות דווקא בפייסבוק.

    גוגל אנליטיקס • בעלי עסקים רבים לא מודעים לכוח האדיר של הכלי החינמי הבסיסי של גוגל, שעוקב אחר כל תנועה שמבצע הגולש באתר שלכם. בדקו גם כי הקוד הוטמע נכון וכי אתם מסוגלים לעקוב נכונה אחר הפעולות הנדרשות והחשובות באתר [אירוע, רכישה, הצגות דף ועוד פרמטרים חשובים] זהו למעשה האוצר הבלום של העסק שלכם, בעלי עסקים שרוצים לנצל ולמקסם את הנכס הדיגיטלי שלהם, יודעים שקורס מקצועי בגוגל אנליטיקס יתן להם מידע ששווה זהב ויחסוך המון עלויות בשיווק.

    בפרק זה נגענו בראשי פרקים על קצה המזלג ממש. עולם הדיגיטל הוא אינסופי ומתחדש חדשות לבקרים, כך גם התפעול שלו דורש הבנה מקצועית והתעדכנות תמידית אחר הנעשה בתחום. בפרקים הבאים נרחיב על המושגים שעלו בפרק זה בנוסף לעוד תחומים ורבדים בעולם העסקים הדיגיטלי.

    הטור נכתב בעזרתו האדיבה של מומחה הדיגיטל החרדי – משה לוינגר



    0 תגובות